NH Brugge(Brugge)
  • Bar/lounge
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
Official Site
  • Zwembad
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie kamer en goede ligging. Het is ook leuk dat er een parking bij het hotel is. Het zwembad was koud en klein, maar wel leuk als verfrissing. Er waren zelfs handdoeken die we konden gebruiken.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
24 februari 2017 beoordeeld

Prima hotel, centraal gelegen in de oude binnenstad, ideaal om te voet op verkenning te gaan. We hadden een zeer ruime en nette kamer. Je moet echter buiten het toeristisch seizoen dit hotel boeken, dan is het zeer betaalbaar. Het ontbijt is wel prijzig en stelt niet zo veel voor. Er is ook een betalende parking.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst met veel informatie over de omgeving en de bezienswaardigheden.
Mooie grote kamer heel netjes niets op aan te merken.
Enkel zou ik geen kamer meer aan de voorkant nemen want je hoort alles van buiten.
Lekker ontbijt alles vers ook het fruit was vers (geen blik) ook vers fruitsap en wafels.
We komen zeker terug

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel: erg vriendelijke mensen, goeie locatie t.o.v. het centrum, prima ontbijt.
Wij vonden het binnen, en vooral ook de kamer veel te warm!
Kamer was schoon en verzorgd. Fijn dat je ook buiten kan zitten, zeker met mooi weer!
Parkeergelegengeid bij het hotel ( tegen betaling) vonden wij een ook heel fijn!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
28 januari 2017 beoordeeld

Het is een plezier en genoegen om in dit fijne hotel te mogen verblijven .
De vriendelijke ontvangst en de fijne service ,het geweldige ontbijt, de mooie kamer met heerlijk grote bedden !!
Alle klopte, en bij een nieuw bezoek aan Brugge zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Kamertip: wij hebben zelf graag een kamer met een mooie grote douche ,in plaats van douchen in het bad .
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner