“Prima hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Flanders Hotel
Beoordeeld als nr. 21 van 97 hotels in Brugge
31 maart 2017 beoordeeld

Het hotel is een aanrader: we hadden een zeer rustige en comfortabele kamer met een prima bed. De medewerkers doen hun best om het de klanten zo aangenaam mogelijk te maken, prima service. Zeer goed ontbijt ook! Alles is aanwezig om te genieten van een mooi en onvergetelijk weekend!

Kamertip: Kamers aan de kant van de parking zijn zeer rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie kamer en goede ligging. Het is ook leuk dat er een parking bij het hotel is. Het zwembad was koud en klein, maar wel leuk als verfrissing. Er waren zelfs handdoeken die we konden gebruiken.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
24 februari 2017 beoordeeld

Prima hotel, centraal gelegen in de oude binnenstad, ideaal om te voet op verkenning te gaan. We hadden een zeer ruime en nette kamer. Je moet echter buiten het toeristisch seizoen dit hotel boeken, dan is het zeer betaalbaar. Het ontbijt is wel prijzig en stelt niet zo veel voor. Er is ook een betalende parking.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst met veel informatie over de omgeving en de bezienswaardigheden.
Mooie grote kamer heel netjes niets op aan te merken.
Enkel zou ik geen kamer meer aan de voorkant nemen want je hoort alles van buiten.
Lekker ontbijt alles vers ook het fruit was vers (geen blik) ook vers fruitsap en wafels.
We komen zeker terug

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel: erg vriendelijke mensen, goeie locatie t.o.v. het centrum, prima ontbijt.
Wij vonden het binnen, en vooral ook de kamer veel te warm!
Kamer was schoon en verzorgd. Fijn dat je ook buiten kan zitten, zeker met mooi weer!
Parkeergelegengeid bij het hotel ( tegen betaling) vonden wij een ook heel fijn!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
28 januari 2017 beoordeeld

Het is een plezier en genoegen om in dit fijne hotel te mogen verblijven .
De vriendelijke ontvangst en de fijne service ,het geweldige ontbijt, de mooie kamer met heerlijk grote bedden !!
Alle klopte, en bij een nieuw bezoek aan Brugge zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Kamertip: wij hebben zelf graag een kamer met een mooie grote douche ,in plaats van douchen in het bad .
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Kamers iets aan de kleine kant maar schoon. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Parkeerplaatsen achter het hotel tegen betaling. Naar mijn mening tegen teveel geld.
Alles is op loopafstand.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
op 0,5 km afstand
Oud Huis de Peellaert
nr. 18 van 97 in Brugge
1.328 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Flanders Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Flanders Hotel

Adres: Langestraat 38, Brugge 8000, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 12 familiehotel in Brugge
Nr. 13 luxe hotel in Brugge
Nr. 17 romantisch hotel in Brugge
Prijsklasse: € 79 - € 166 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Flanders Hotel 4*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Flanders Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Flanders Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?