Beoordeeld op 4 december 2019

Leuke ervaring. Goede ligging vlakbij centrum & bezienswaardigheden. Eerst foutieve kamer gekregen maar werd snel opgelost. Mooie kamer, wel koud, was moeilijk warm te krijgen. Uitgebreid internationaal ontbijt.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

De bedden zijn heerlijk , het is ook heel fijn dat er een raam open kan. Ik had echter een luxere kamer en een uitgebreider ontbijt verwacht.
Ook naar aanleiding van de foto’s op de site.
Het hotel is super gelegen op korte afstand van het directe centrum.
Het tarief voor de naastgelegen parkeergarage is ook vriendelijk.

Kamertip: De tegels in de badkamer zijn gescheurd. Dat ziet er wat armoedig uit.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2019

zeer leuk hotel dat heel dicht bij het centrum gelegen is en toch in een rustige straat. Alles op wandelafstand. Lekker uitgebreid ontbijt. De kamer was zeer proper en tevens heel ruim voor ons drie. Voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten overnacht in dit hotel. We hadden een budget kamer was echt super. Ruime kamers en netjes schoon. Elke dag schone handdoeken.
Ontbijt was ook zeer goed verzorgd.
Ligging was ook perfect. Rustig gelegen maar toch maar 3 minuten lopen van de markt.

Beoordeeld op 19 september 2019

We hadden een hele ruime kamer en deze was zeker in orde! Ontbijt was top, ruime keuze en dit werd continu aangevuld. Er werd onmiddellijk gevraagd wat je wou drinken.
Ook het personeel was heel vriendelijk en hielp ons onmiddellijk met het verkennen van de buurt. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: september 2019
EvelyneS276, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019

Beste tevredentoerist2019,

hartelijk dank om uw verblijf in Aragon te beoordelen op dit platform.

Het doet ons plezier te lezen dat u de kamer wist te waarderen en de bediening bij het ontbijt en de de dienstverlening aan de receptie aan uw verwachtingen voldeed.

Omdat we nu toch wel nieuwsgierig zijn wat we extra hadden kunnen doen om een 5/5 te verdienen, zouden we het fijn vinden mocht u uw tips met ons willen delen. Dit kan via info[at]theswanhotelcollection.com.

Hartelijke groet,
Evelyne