Gratis annuleren tot 04-11-21
Hotels.comUS$ 95
PricelineUS$ 90
getaroom.comUS$ 108
Beoordeeld op 19 september 2021

Geslaagd verblijf in dit hotel, gelegen op toplocatie, vlakbij het begijnhof. Mooie kamer, uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot fitness en vooral super vriendelijk personeel. Wij hadden onze wagen geparkeerd aan parking station en op kleine 10min wandel je tot aan het hotel. Overal vlakbij en toch niet in de grote drukte. Wij komen hier zeker nog eens terug !

Datum van verblijf: september 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2021

Beste Reviews4trips,

Allereerst bedankt voor deze geweldige review. Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Academie erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Ook bedanken wij u voor uw vriendelijke woorden betreffende de kamers, het ontbijt en de ligging. Fijn dat dit voor jullie dik in orde was.

We kijken uit naar uw terugkomst.

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging, parkeergarage onder het complex, schone kamers. Ideaal hotel voor een stedentrip naar Brugge.
De kamer was prima qua grootte en ook deze was erg netjes.
Vriendelijk ontvangst voor ons verblijf van 2 nachten. Aanrader.

Kamertip: Je moet een goed chauffeur zijn om in en uit de parkeergarage te komen.

Beste Timbomann,

Eerst en vooral willen wij jullie hartelijk bedanken voor deze leuke feedback.

We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van de kamer en dat u de vriendelijk ontvangst zeer kon waarderen. Ons doel is om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en ik ben blij om te lezen dat dit gelukt is. Ook bedankt voor het benadrukken van de uitstekende ligging van het hotel.

Het was ons een waar genoegen u in ons hotel te mogen ontvangen en we kijken ernaar uit u bij een volgend verblijf nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 13 september 2021

Hotel Academie is Super. Ziet er sfeervol en mooi uit.
Alles is netjes afgewerkt en schoon.
Kamer zijn mooi, netjes met Airco, Tv, en koffiezet apparaat.
Nette badkamer
Vriendelijk personeel.
Ontbijt kost €20 maar dat is het meer dan waard, de keuze is reuze. Echt super.
Als we ooit terug gaan naar Bruggen zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Ligging van het hotel is perfect, aan de ene kant van de straat een plein met gezellige terrasjes. Aan de andere kant loop je door een gezellige hoofdstraat zo door naar het centrum.

Het hotel heeft een eigen parkeer garage, je auto moet niet te hoog zijn anders gaat het niet lukken. Op loopafstand is een mooie parkeergarage waar je je auto makkelijk kunt parkeren, en is goedkoper als die van het hotel.

Rondvaart is zeker de moeite waard .
Bezoekje aan Bierbrouwerij de halve Maan (Brugse Zot) is ook leuk om te doen.

Datum van verblijf: september 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2021

Beste Ton,

Bedankt voor uw uitgebreide review over uw recente verblijf in ons hotel.

We zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden over onze service, kamers en het ontbijt. De ligging van het hotel is inderdaad uitstekend. We zitten dicht bij de belangrijke bezienswaardigheden van Brugge en goede restaurants, maar toch ook rustig gelegen voor een goede nachtrust.

De rondvaartbootjes en het bezoeken van de brouwerij 'De Halve Maan' zijn zeker leuk om te doen. Ze zijn dan ook erg populair onder de toeristen.

We hopen uiteraard u terug te mogen verwelkomen in onze mooie stad en in het hotel.

Beoordeeld op 10 september 2021

uitstekend en mooi hotel, handige parking onder het hotel, het hotel is centraal gelegen en alles is in wandelafstand, zeer zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, mooie grote kamer met ligbad.

Datum van verblijf: september 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2021

Beste Marc,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Hotel Academie te delen.

Ik ben blij om te lezen dat we een onvergetelijk verblijf in Brugge hebben kunnen bieden. Wat leuk dat u genoten heeft van onze service en het heerlijke ontbijt. Daarnaast zijn wij zeer vereerd om te lezen dat u het personeel zeer zeer vriendelijk vond. Uiteraard zal ik uw mooie woorden delen met het team, omdat zulke mooie woorden bijdragen aan het positief gevoel.

Het was ons een genoegen u in ons hotel te mogen verwelkomen en we hopen dit in de nabije toekomst opnieuw te doen.

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Een erg fijn hotel! Zeer nette, schone kamer met een heerlijk bed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is op loopafstand van alle bezienswaardigheden en ligt in een mooi straatje. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Beste Hilde,

Bedankt voor uw review!

We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Uw mooie woorden betreffende het personeel zal zeker worden medegedeeld met het hele team, want het is feedback zoals die van u, die ons motiveren om hogere niveaus van diensten en normen te bereiken.

Onze ligging is inderdaad ideaal. We liggen in een rustig gebied van Brugge, maar wel dichtbij de belangrijkste bezienswaardigheden wat onze stad te bieden heeft.

Wij hopen u voor een volgend verblijf te mogen ontvangen en u dan wederom een onvergetelijke verblijf te bieden.