6 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 100
eDreamsUS$ 100
Prestigia.comUS$ 113
Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

We waren hier voor twee dagen dus 1 overnachting en het was super geslaagd , personeel is heel vriendelijk , goede bedden en het ontbijt was heel uitgebreid en lekker . Het hotel is goed gelegen en heeft een mooie bar en lounge .Het heeft ook een binnenplaats waar je ook kan uitrusten na een dagje Brugje ! Heel goed geslapen , geen geluidshinder van buiten of binnen het hotel .Een aanrader !!!!!

7 augustus 2021

Ingrid Haerden

Datum van verblijf: augustus 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste Ingrid Haerden,

Bedankt voor uw review betreffende uw recente verblijf in ons hotel.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat uw overnachting 'super geslaagd' was. Tenslotte is dat hetgeen waar wij het allemaal voor doen. Uw mooie woorden betreffende het personeel zal ik zeker met hun delen. Reviews als deze zorgen voor nog meer motivatie onder onze fantastische sterrenteam. Ook danken wij voor de goede punten voor de locatie, bar en de kamers.

Wij kijken er enorm naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Hotel Academie!

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel, in het centrum dicht bij alle must sees van Brugge. Mooi hedendaags hotel met verzorgde kamers. En heel vriendelijk personeel. In die zin ook goede prijs in verhouding met andere hotels. Niets op ons verblijf aan te merken!

Kamertip: Wij zijn met de trein gekomen. 10 min stappen naar hotel. Wij zouden zelf niet snel met de auto komen naar deze stad.

Beste Claudia,

Bedankt voor uw review!

Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie, dichtbij de bezienswaardigheden van Brugge maar toch rustig gelegen. Ook uw vriendelijke woorden betreffende de kamers en het personeel worden zeer gewaardeerd.

We hopen uiteraard u terug te mogen verwelkomen in onze mooie stad en in het hotel.

Beoordeeld op 6 augustus 2021

Hotel Academie was een fijne plaats om langs te komen, vriendelijke ontvangst, zonder allure. De kamers zijn ruim en licht. Goeie bedden, zeker voor mijn grote man. Het ontbijt is gevarieerd en lekker, en ook hier vriendelijke ontvangst. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2021

Beste Annelies,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van zo'n geweldige review!

Het doet ons deugd om te lezen dat u het hotel een fijne plaats vond om langs te komen. Het personeel doet er alles aan om zijn of haar verblijf zo fijn mogelijk te maken, het moedig ons dan ook aan om te blijven gaan voor tevreden gasten.

Daarnaast worden uw opmerkingen betreffende de kamer, het ontbijt en vriendelijke ontvangst met veel plezier ontvangen. Uiteraard zal ik uw mooie woorden mededelen met het team.

Beoordeeld op 4 augustus 2021

We boekten via de site van het hotel en waardeerden de duidelijke werkwijze. De keuze voor een kinderbedje stelde gerust.
Het inchecken was meteen raak.. onze kleine spruit kreeg een konijn van het hotel (knuffel ). Erg attent!
De receptionist nam zijn tijd en was erg correct.
De kamer voldeed aan onze wensen. Het ontbijt overtrof elke verwachting. Ook hier een erg vriendelijke service!
De ligging kan moeilijk beter (tenzij je de grachten wil zien, maar daarvoor neem je gewoon overdag je tijd), centraal en toch rustig.
Hier zit je prijs-kwaliteit op de juiste plaats.

Datum van verblijf: augustus 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Beste Kris,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Hotel Academie en het delen van uw ervaringen.

Wij waarderen uw review enorm. Fijn om te lezen dat de ontvangst goed was en dat de receptionist van dienst zijn tijd nam. Ik zal dan ook hoogstpersoonlijk uw mooie woorden aan hem delen. Goed dat u vermeldt dat uw kleine spruit een knuffel kreeg en geen echt konijn :).

Ook waarderen wij het enorm om te zien dat de kamer voldeed aan de verwachtingen, het ontbijt uw verwachtingen zelfs overtrof en dat de ligging moeilijk beter kan. Wij danken u heel erg voor deze mooie woorden.

Wij kijken er vast naar uit om u terug te mogen verwelkomen in Brugge en in ons hotel.

Beoordeeld op 2 augustus 2021

Schitterend hotel met uitstekende ligging, alle bezienswaardigheden op loopafstand maar wat dit hotel uniek maakt is toch wel het personeel. Ze doen er alles aan om je meteen thuis te laten voelen en zijn heel service gericht. Een heel leuke ontvangst, zeer uitgebreid en vers ontbijt, rustige kamers en zeer goede bedden. Alles voor een geslaagde vakantie of weekendje weg.

Beste Liesbeth,

Bedankt voor het geven van een beoordeling over uw verblijf in Hotel Academie.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u uw verblijf met 5 sterren beoordeeld. Het hotel ligt inderdaad op een uitstekende locatie. Alles bevindt zich binnen loopafstand en de grote markt bereikt u al binnen 10 minuten.

Uw vriendelijke woorden over het personeel zal zeker worden medegedeeld met het team. Wij doen er alles aan om gasten thuis te laten voelen door goede service aan te bieden. Fijn dat onze harde werken zich beloond in zo'n fantastische review!

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in Brugge!