8 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 95
PricelineUS$ 90
getaroom.comUS$ 108
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Schitterend hotel met uitstekende ligging, alle bezienswaardigheden op loopafstand maar wat dit hotel uniek maakt is toch wel het personeel. Ze doen er alles aan om je meteen thuis te laten voelen en zijn heel service gericht. Een heel leuke ontvangst, zeer uitgebreid en vers ontbijt, rustige kamers en zeer goede bedden. Alles voor een geslaagde vakantie of weekendje weg.

Datum van verblijf: augustus 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Beste Liesbeth,

Bedankt voor het geven van een beoordeling over uw verblijf in Hotel Academie.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u uw verblijf met 5 sterren beoordeeld. Het hotel ligt inderdaad op een uitstekende locatie. Alles bevindt zich binnen loopafstand en de grote markt bereikt u al binnen 10 minuten.

Uw vriendelijke woorden over het personeel zal zeker worden medegedeeld met het team. Wij doen er alles aan om gasten thuis te laten voelen door goede service aan te bieden. Fijn dat onze harde werken zich beloond in zo'n fantastische review!

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in Brugge!

Beoordeeld op 28 juli 2021

Dit 4-sterren hotel heeft wellicht het vriendelijkste personeel van Brugge, ligt op een ideale plaats en biedt waar voor zijn geld.
Niet zonder reden dat we hier twee keer in dezelfde maand logeerden...

Datum van verblijf: juli 2021
Lucas S, Marketing van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Beste Koen Delaere,

Bedankt voor uw review over uw recente verblijf in Hotel Academie.

We zijn zeer trots op het feit dat wij u mogen zien als vaste gast van het hotel. Het team aan de receptie is altijd zeer verheugd om terugkerende gasten terug te mogen verwelkomen. Dat u ons 'het vriendelijkste personeel van Brugge' noemt doet ons enorm deugd. Ik zal dan ook ervoor zorgen dat het team uw review zult ontvangen zodat we blijven streven voor de beste klantvriendelijkheid mogelijk.

De locatie is zeker een van de pluspunten van het hotel. Het ligt op 10 minuutjes wandelen van het station en zit dicht bij de belangrijkste toeristische attracties wat onze prachtige stad te bieden heeft.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Academie.

Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer uitgebreid ontbijt . Zeer vriendelijke bediening . Centrale ligging en mooie verzorgde kamers. Pedaalemmer mag vervangen worden maar dat is muggeziften . Mooi verblijf gehad en zeker aan te raden

Beste Dirk

Dank u voor het schrijven van deze review en voor al deze mooie complimenten!

Ik ben er zeker van dat deze feedback als een aanmoediging voor al onze medewerkers zal dienen als we streven ernaar om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren. Ondanks dat u het muggenziften noemt, zal ik toch de technische dienst op de hoogte brengen van de pedaalemmer. Details als deze kunnen het verschil maken.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. Het zal ons een genoegen zijn u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Een weekendje Brugge...
Begon alvast met een zeer vriendelijk onthaal. Personeel was super behulpzaam. Het hotel is gelegen in hartje Brugge, dichtbij veel restaurantjes en de bootjes.
De kamers zijn onlangs gerenoveerd en zijn luxueus. De badkamer en de bedden zijn zeer comfortabel. Voor de sportievelingen is er ook een fitness in het hotel aanwezig.
De lounge en de bar zijn heel gezellig ingericht.
Het ontbijt was zeer uitgebreid, gezond en lekker.
Kortom ... Prijs/kwaliteit een ongelooflijke aanrader.
Ik kom hier ongetwijfeld terug.

Beste Evelien,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

We zijn blij om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad. We waarderen uw mening over het ontbijt, personeel en uw kamer enorm. Fijn om te lezen dat ons vriendelijk personeel u super goed heeft geholpen. Academie beschikt dan ook over een topteam! We doen ons uiterste best om gasten naar hun zin te maken, om te horen dat we hierin geslaagd zijn geeft dit ons de extra motivatie om voor de 'extra mile' te blijven gaan.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 25 juli 2021

Zeer nette en comfortabele kamer, goed bed. Het is er heel rustig, geen lawaai van buiten te horen. Heel vriendelijk personeel! Zeer goede ligging, dicht van winkels, restaurants en de top bezienswaardigheden van Brugge.

Beste Ann,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw waardevolle feedback betreffende uw recente verblijf in ons hotel.

Het doet ontzettend veel deugd om te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw mooie woorden over de receptie, hotelkamers en de locatie worden met veel plezier ontvangen. Onze locatie is zeer goed, dicht bij belangrijke bezienswaardigheden en dicht bij goede restaurants. Ik zal ook uw vriendelijke woorden overbrengen aan de collega’s die dagelijks hard werken om iedere gast te voorzien van een onvergetelijke ervaring.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Academie.