Beoordeeld op 14 september 2018

Mooi hotel met uitstekende ligging in het historische centrum. De auto in de garage van het hotel geparkeerd (20 EUR). Vriendelijk ontvangen. Mooi hotel, mooie ruime kamer die er nieuw en schoon uitziet. Op loopafstand van alle bezienswaardigeheden in het historisch centrum. Ontbijt is zeer goed: uitgebreid, lekkere producten, o.a. zalm en champagne standaard. Echt een aanrader voor een bezoek aan Brugge.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Een weekendje Brugge en verblijven in het Academie hotel is een heel goed plan!
Een fijn hotel, dichtbij alle bezienswaardigheden (alles op loopafstand). Parkeren kan in de garage onder het hotel voor 20 euro per nacht. Het is erg krap, dus bedenk je even als je hier met een SUV naar binnen wilt

De kamer is prima, een fijn groot bed, mooi aangekleed en schoon. Er is een waterkoker zodat je thee kunt zetten en (oplos)koffie. Ook is er een koelkastje aanwezig.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en dus zeker waar voor je geld. Met een allergie is het wat lastig, maar niet onmogelijk gelukkig. Toch vind ik het wel jammer dat er niet op mijn mailtje werd gereageerd hierover, anders had ik zeker met 5 sterren beoordeeld.

We hebben een fijn verblijf gehad en zullen het Academie hotel zeker aanbevelen.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juli 2018

Personeel is super vriendelijk. De kamers zijn schoon en het onbijt is geweldig!
Het centrum is prima op loopafstand. Je hebt genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Er zijn genoeg eet en drink gelegenheden pal naast het hotel.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Lekker vlak bij het centrum en het Minnewaterpark. Ook is het hotel erg mooi en de kamers heel netjes en schoon. We werden goed ontvangen bij de receptie. De auto heb ik in een garage bij de Katelijnestraat geparkeerd. Niet heel duur en om de hoek van het hotel.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juni 2018

Een mooi hotel op een super locatie! Zeer vriendelijk personeel en erg mooie en vooral schone kamers. Het hotel is gelegen in het oude centrum. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Twijfel niet langer als je op zoek bent naar een goed hotel in het centrum van Brugge!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner