Beoordeeld op 12 maart 2020

Bij het binnenkomen lijkt het alsof je in een mooi boetiekhotel binnenkomt. eens voorbij de lobby verval je in een toeristenval. een kamer voor volwassen personen had 1 "veldbedje" . Nadat we dit afkeurden kregen we een 4 pers. kamer, heel klein, wel mooie badkamer, maar zeker niet voorzien op 3 (laat staan 4) personen. Overal zag je ventilatoren staan dus ik vermoed dat het in de zomer een oven is. Ook tijdens het ontbijt was het snikheet in de raar en krappe ontbijtzaal. Jammer.

Datum van verblijf: maart 2020
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste KristyM326,
Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen nabij trein station Brussel Oost.
Een kleine 10 minuten lopen is goed te doen.
Het hotel heeft alles voor het verblijf van 1 nacht.
Meerdere nachten stelt eisen en dat heeft dit hotel niet.
Een lift voor max twee personen tot 5e verdieping. Verdieping zes dient met trap bereikt te worden.
Twee persoons bed.
Douche toilet en wastafel in kleine ruimte.
Aangrenzende laminaat vloer scheurt door vocht.
Verwarming wordt geregeld door los electrisch element.
Nogmaals wel netjes maar gedateerd.

Datum van verblijf: december 2019
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear 851gerritd,
Thank you very much for your comment that you send us about your stay at our hotel.
Extremely glad that you liked our location.
In addition, we want to assure you that we pay special attention to everything you have written. For us it is very important to satisfy our customers and we are always working to improve our services and to offer a comfortable stay.
We will be delighted to welcome you again in the near future.
Warm Regards,

Beoordeeld op 17 maart 2019

Hotel in principe prima, helaas was de verwarming uitgevallen en was de aangesloten el.radiateur tegen de kou niet opgewassen. Gemeld maar kreeg te horen dat het de volgende dag zou worden doorgegeven. Jammer
Verder prachtige kamer, prima ontbijt. Parkeren lastig niet bij het hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Clemens V,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.

Beoordeeld op 15 maart 2019

Hotel gelegen op wandelafstand van de historische binnenstad met heel vriendelijk personeel en een aangenaam zwembad. Toch iets te veel negatieve punten ervaren: ruime maar luidruchtige kamers door het verkeer als je langs de straatkant slaapt, het onverwachts voor korte duur afsluiten van het water en de verwarming door werken, harde matrassen (is natuurlijk subjectief), minuscule parking tussen containers en werfauto’s en bij het ontbijt opgewarmde diepvriescroissants en dergelijke alhoewel voor de rest de keuze wel voldoende uitgebreid is

Datum van verblijf: februari 2019

Beste T2473HCjeanp,

Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een drukke weg maar daar hadden wij in onze kamer (nr 22) geen last van. Wij hadden van te voren een parkeerplek gereserveerd en dat was maar goed ook. Er waren 6 parkeerplekken aan de achterzijde, te bereiken via een smal weggetje. Lobby mooi en vriendelijk en deskundig personeel bij het inchecken. Standaard kamer is erg klein. Was erg warm op de kamer, naast de verwarming stond ook een verrijdbare kachel te loeien. Badkamer ook niet groot maar wel schoon en alles zat erin. Ontbijt oké, niet overdreven luxe maar wel vers sinaasappelsap, verse broodjes en voldoende beleg. Tafels worden steeds opgeruimd, prima. Zwembad niet gebruikt. Locatie is ondanks de drukke weg goed, straat uitlopen, linksaf slaan en je staat in centrum Brugge. Leuke stad om te winkelen, wandelen en te eten.

Datum van verblijf: februari 2019
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste govimex,
In naam van het Floris Karos team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement.