Beoordeeld op 17 maart 2019

Hotel in principe prima, helaas was de verwarming uitgevallen en was de aangesloten el.radiateur tegen de kou niet opgewassen. Gemeld maar kreeg te horen dat het de volgende dag zou worden doorgegeven. Jammer
Verder prachtige kamer, prima ontbijt. Parkeren lastig niet bij het hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Clemens V,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.

Beoordeeld op 15 maart 2019

Hotel gelegen op wandelafstand van de historische binnenstad met heel vriendelijk personeel en een aangenaam zwembad. Toch iets te veel negatieve punten ervaren: ruime maar luidruchtige kamers door het verkeer als je langs de straatkant slaapt, het onverwachts voor korte duur afsluiten van het water en de verwarming door werken, harde matrassen (is natuurlijk subjectief), minuscule parking tussen containers en werfauto’s en bij het ontbijt opgewarmde diepvriescroissants en dergelijke alhoewel voor de rest de keuze wel voldoende uitgebreid is

Datum van verblijf: februari 2019

Beste T2473HCjeanp,

Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een drukke weg maar daar hadden wij in onze kamer (nr 22) geen last van. Wij hadden van te voren een parkeerplek gereserveerd en dat was maar goed ook. Er waren 6 parkeerplekken aan de achterzijde, te bereiken via een smal weggetje. Lobby mooi en vriendelijk en deskundig personeel bij het inchecken. Standaard kamer is erg klein. Was erg warm op de kamer, naast de verwarming stond ook een verrijdbare kachel te loeien. Badkamer ook niet groot maar wel schoon en alles zat erin. Ontbijt oké, niet overdreven luxe maar wel vers sinaasappelsap, verse broodjes en voldoende beleg. Tafels worden steeds opgeruimd, prima. Zwembad niet gebruikt. Locatie is ondanks de drukke weg goed, straat uitlopen, linksaf slaan en je staat in centrum Brugge. Leuke stad om te winkelen, wandelen en te eten.

Datum van verblijf: februari 2019
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste govimex,
In naam van het Floris Karos team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement.

Beoordeeld op 6 januari 2019

Super vriendelijk onthaal
Goede service
Fles v h huis gekregen
Goed gelegen vlak bij t zand
Super leuk op t zand bij de jaarwissel
Plezante sfeer , goed gezongen en genoten
S anderdaags in t hotel goed gezwommen

Datum van verblijf: december 2018
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Beste daniesharina,

Beoordeeld op 14 november 2018

Ik kom hier al 2 jaar om de maand, kamers zijn altijd proper, personeel is top vriendelijk en aangenaam in omgang, nu zijn ze alle kamers aan het restylen, zeer mooie badkamers dito slaapkamers.... dus elke vernieuwing heeft tijd nodig...maar het kan enkel nog mooier worden als het nu al is....top

Kamertip: vraag eventueel voor de heringerichte kamers....
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Christelle D, Public Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Beste Sunshine45075077172,