Beoordeeld op 28 december 2018

Vroeger dan afgesproken toegekomen maar de kamer was al klaar. Vriendelijke en vlotte check-in. De kamer (superior, nr 3) was heel net, badkamer met toilet, lavabo en zeer ruime douche. Voldoende opbergruimte, mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer, flatsctreen TV; Bed bleek zeer comfortabel met warme donsdeken.
Het ontbijt is ruim en lekker met vers geperst fruitsap en verse fruitsla. Koffie kan bijgevraagd worden.
Geen straatgeluiden tijdens de nacht, zeer weinig verkeer. Het hotel ligt dichtbij het historisch centrum en de voornaamste winkelstraten.
Zeker aan te bevelen, vooral als je vergelijkt met de prijzen van de hotels die een ster meer hebben. Hotel Karel de Stoute is een uitstekend alternatief tegen gunstige prijs voor een kort verblijf. Aanbevolen!

Kamertip: Kaler 3 is ruimer dan de doorsnee kamer en bevindt zich op de 1e verdieping
Datum van verblijf: december 2018
kareldestoute, Eigenaar van Hotel Karel de Stoute, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Hartelijk dank dat uw even de tijd nam voor een beoordeling.
We wensen uw alvast een gelukkig nieuwjaar.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Na de auto in de nabij gelegen parkeergarage ‘t Zand geparkeerd te hebben, werden we zeer gastvrij in het hotel ontvangen. Omdat het onze eerste keer in Brugge was, kregen we een kaartje en diverse nuttige tips van de hotel eigenaresse. Het viel ons op dat overal in het hotel een heerlijk frisse geur was. Het ontbijt was uitgebreid en vers. De kamer was schoon, het bed sliep lekker en de straat waaraan het hotel ligt was rustig, zodat we met open ramen konden slapen (er zat een hor voor 1 van de ramen, zodat de muggen buiten bleven) Al met al een heerlijk hotel die we iedereen kunnen aanbevelen!

Datum van verblijf: juni 2018
kareldestoute, Eigenaar van Hotel Karel de Stoute, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Hartelijk dank dat uw even de tijd nam voor een beoordeling, we stellen dit zeer op prijs.

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging, parking De Biekorf is zeer handig en goed bereikbaar. Onze kamer op de eerste verdieping was ruim en verzorgd. Enkel de grootte van de tv is duidelijk te klein,
Badkamer prima.
Bij ontbijt vers fruitsap en vers fruitsla.
Kortom schitterende B & B met vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: april 2018

Hartelijk dank dat uw even de tijd nam voor een beoordeling/

Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, dichtbij de markt. Ontbijt super goed. Voor de rest centrale ligging. Wel bij reservering vragen voor parkeerplaats in de parkeer garage. Vorige de rest moeilijk parkeren. Kosten zijn 18 euro. Of je nu 1 of 2 dagen gaat. Waarschijnlijk is het 18 euro zolang je verblijf is. Bij ontbijt een eigen kannetje jus de Orange. Alleen de badkamer was het douche laken een beetje beschimmeld, maar kan gebeuren. Zeker een aanrader. Ik zou zeker nog eens terug gaan.

Datum van verblijf: april 2018

Hartelijk dank dat uw even de tijd nam voor een beoordeling.
Kosten parking Biekorf zijn gereserveerd normaal 10euro/24h

Beoordeeld op 20 november 2017

Het hotel ligt op een prima locatie in de binnenstad, op redelijk korte afstand van de grote winkelstraten en andere bezienswaardigheden. In de buurt van het hotel zijn wel enkele openbare parkeergarages op loopafstand. De straat waaraan het hotel gelegen is, is erg rustig. Geen geluidsoverlast.
Het hotel zelf is netjes en gezellig ingericht. De ontvangst was prima, erg vriendelijk. De kamers waren ruim en netjes. De bedden goed. Ontbijt was prima met ruime keuze.

Datum van verblijf: oktober 2017
Peggy V, Eigenaar van Hotel Karel de Stoute, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Hartelijk dank dat uw even de tijd nam voor beoordeling.