“Ik was in Brugge”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geen stress of chaos wat je vaak in de grote stad ziet.
Nee een leuk klein cafe met kleine kaart waar je heerlijk een biertje kan drinken op het terras of binnen. Hier staat de tijd even stil en heb je geen zorgen.

Datum van bezoek: september 2019

19 juli 2019 beoordeeld

Ik at garnaalkroketten en mijn partner lasagne.
Ik was wat teleurgesteld wat betreft de portie. De prijs was niet in verhouding (te hoog).
Ik had niet voldoende gegeten met 2 kroketjes en 3 happen salade.
De lasagne werd wel goedgekeurd.

Datum van bezoek: juli 2019
19 maart 2019 beoordeeld

op zaterdag 9 maart kwamen we met 4 vrienden rond 13.00u in deze lege bistro om iets te eten, dit bleek geen enkel probleem te zijn,
2 andere vrienden rookten buiten nog een sigaret, toen we zeiden dat we met 6 waren, was hun antwoord: "vanaf 6 personen moet je reserveren",
ons opsplitsen in 2 groepen was ook geen oplossing, geen discussie mogelijk en de Hollandse uitbaatster wilde ons niet meer bedienen, ik was beschaamd dat ik Brugge geboren was, zoiets heb ik nog nergens meegemaakt

Datum van bezoek: maart 2019
14 november 2018 beoordeeld

Een tof klein cafeetje gelegen aan de lange rei net iets buiten het centrum van de toeristen. Is echter niet veel open. Goede bierkaart en toffe prijzen. Ook een gezellig terrasje. Ook een paar toffe spreuken op de buitenmuur

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen in de namiddag aan net na lunchtijd. Aan de ingang van het terras stond een bord met daarom dat de keuken dicht was. Wij hadden dit niet gezien en vroegen nadat we onze brugse zot gekregen hadden of we ook iets klein om te eten konden bestellen. Ze zei dat de keuken net dicht was maar dat ze het ging vragen. Het kon nog net. We pakten de huisgemaakte garnaalkroketten die zeer lekker waren. Prijs kwaliteit zeer goed!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Cafe Bistro Terrastje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Cafe Bistro Terrastje geweest? Deel je ervaringen!