Vandaag geopend: 09:30 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 34,01
Meer info
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Prachtig, klein museum maar wel met hoogtepunten uit de Brugse schilderkunst. Denk Memling, van Eyck, Bosch en Suvee.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Museum is goed opgezet en heeft een duidelijk chronologische volgorde. Het is niet heel groot dus je kan hier ongeveer een uur besteden. Veel werken van tussen 1450 - 1600... daar moet je van houden.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

We houden van de Vlaamse primitieven en dan is een bezoek aan het Groeningemuseum een must. Wederom zijn we niet teleurgesteld en als je meteen na opening aan je bezoek begint loop je heerlijk rustig te genieten van de de vele schilderijen en beeldhouwwerken. Jammer dat er geen koffiehoekje is.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 22 mei 2019

Fantastische collectie, mooi neergezet, alleen hysterisch personeel, buiten de receptie alleen nurkse bewaaksters

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

De zalen zijn ruim, de schilderijen heel toegankelijk om te bekijken, onderverdeling in periodes. Interessant geplaatst in de geschiedenis.

Datum van activiteit: februari 2019