Beoordeeld op 27 augustus 2021

Heel mooi, erg klant vriendelijk hotel op een super locatie.
Een van de betere hotels waar ik geweest ben.

De kamer was compleet, stijlvol ingericht en het ontbijt was erg lekker en goed verzorgt.
Keep up the good job!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Heel fijn hotel en mooie kamer en fijne plek in centrum brugge,
Gastvrij en zeer aardige mensen. We komen zeker terug. Fijne ontbijt en goede service. Echt verwend.
Lunch plek zou daar ook fraai zijn.

Beoordeeld op 22 augustus 2021

De ontvangst was ontzettend vriendelijk met meteen een attente felicitatie voor onze 'anniversary'. De kamer en vooral ook het grote bed was zeer comfortabel, we hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was heerlijk: genoten van de vers gebakken wafel en van de roereieren (verbeterpunt is de koffie: die was lauw en superstraf). Ook de zalm bij het beleg was heerlijk. Prachtig uitzicht vanuit de ontbijtzaal op de gracht. Zeer centrale locatie in het sprookjesachtige Brugge, vlakbij fantastische restaurants, zoals Den Dyver en Gouden Karpel. Maar het voornaamste dat ons is bijgebleven is het fantastische personeel dat altijd supervriendelijk en attent was. Hartelijk dank voor dit bijzondere verblijf!

Beoordeeld op 8 augustus 2021

ontvangst, omkadering, interieur super
en als bijkomende troef toevallig op de muziek van Mousorski (Schilderijententoonstelling) genoten van wereldberoemde kunstenaars' tekeningen en schilderijen.
Prijs kwaliteit in een historisch pand centrum Brugge de max

Beoordeeld op 2 augustus 2021

Meer dan de moeite waard. Locatie is echt een 10 waard, wel in het centrum maar in een soort hofje, dus buiten de drukte. Service, kwaliteit en personeel is gewoon weg uitmuntend. En dan de inrichting van het hotel is echt uniek en ingericht met heel veel smaak. Persoonlijke aandacht staat voorop en dat blijkt uit alles. Dit is een dikke 10+ waard en wij komen zeker terug.