Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Na reeds een aantal keer hierzelf verbleven te hebben reserveerde ik hier een kamer voor een buitenlandse zakenpartner.
Die mensen stonden perplex van dit aangenaam romantische hotel midden in de idyllische middeleeuwse site van het Venetië van het Noorden.
Ook zij bewonderden de prachtige ingerichte kamers en het comfort dat die bieden net als genot van het uitgebreid lekkere ontbijt.
Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen!!!

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Absolute aanrader voor Brugge! Schitterende romantische kamers met de mooiste materialen afgewerkt. Ontvangst is hartelijk en het ontbijt met zicht op de rijen is subliem. Meest centrale ligging in de binnenstad.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 8 december 2019

Helaas slechts 1 nacht in dit fantastisch sfeervolle, mooie en goede hotel doorgebracht. Perfecte vriendelijke ontvangst, mooie kamer, heerlijk ontbijt en een heerlijke stad. Alles in kerstsfeer! Brugge is een echte aanrader, en in combinatie met dit hotel is het helemaal perfect.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 21 november 2019

Mooie ruime kamer, mooie badkamer, paste volledig in het historisch kader van Brugge héél mooi! De houten planken vloer was heel chique. Vriendelijk, behulpzaam personeel. De ontbijtruimte was gezellig met een open haard.Heel ruime ontbijt keuze.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Aangenaam weekendje Brugge aan een uitgerekende prijs van 419 Euro per nacht. Kamer 31 was perfect in orde en had alles was het moest hebben. Enkel geen ruimte om te rusten op de kamer tijdens ons verblijf. Alles bij mekaar iets minder dan 20 vierkante meter oppervlakte. Dus veel plaats om onze beide trolleys te plaatsen was er niet laat staan uitpakken. Badkamer is opulent met marmer en alles aanwezig maar terug geen plaats, wel mooie douche naast het toilet. Niet gevulde minibar is aanwezig en uitzicht op het water was er ook niet voor die prijs. Maar dit hadden we wel bij een zeer aangenaam ontbijt deze morgen. Boven alles goed maar voor die prijs moet wel iets beter te vinden zijn in Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2019
BourgondischCruyce, General Manager van Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Beste neled1695,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring in ons hotel naar uw mening geen 5/5 beoordeling verdient. Graag hadden wij enkele punten verduidelijkt.

Wij zijn een klein romantisch boetiekhotel dat enkele verschillende kamertypes aanbiedt. Van de meest economische standaardkamers (waarvoor u koos) tot de meest exclusieve superior classic kamers, met zicht op het water. Onze goedkopere standaardkamers hebben een gemiddelde oppervlakte van 18 vierkante meter en dit staat duidelijk beschreven bij de kamerdetails op alle websites waar het hotel kan geboekt worden. U kon op voorhand dus weten dat de standaardkamer inderdaad aan de kleinere kant is. Jammer dat u dan toch voor dit kamertype koos terwijl wij ook grotere kamers ter beschikking hebben.

U beweert ook dat u €419 per nacht heeft betaald. Dit is echter onmogelijk aangezien dit zou betekenen dat u meer heeft betaald voor het goedkoopste kamertype dan de maximumprijs van ons duurste kamertype. Indien u ervan overtuigd bent dat u €419 per nacht heeft betaald kunnen wij beter begrijpen dat u misnoegd bent over de prijs. Wij verzoeken u vriendelijk om uw factuur na te kijken.

Wij hebben in geen enkele van onze kamers een minibar ter beschikking. We bieden echter in sommige kamers een kleine koelkast aan indien u wenst iets koel te bewaren. Indien u graag iets had gewenst om te drinken kon u altijd onze roomservice bereiken die 24uur per dag voor onze gasten paraat staat. Wij bieden ook gratis koffie-en theeservice aan op de kamer.

Indien u vond dat naast het bed en de antieke stoelen of zeteltjes in onze kamers er geen plaats genoeg was om te rusten kon u ook heel fijn vertoeven in onze lounge, waar u omringt wordt door originele werken van Matisse, Klimt en Botero. Onze gasten zijn tijdens de dag en ’s avonds ook altijd welkom om in onze ontbijtruimte met kanaalzicht van een gratis kopje koffie of thee te komen genieten.

Met vriendelijke groeten,

Relais Bourgondisch Cruyce