Beoordeeld op 15 augustus 2019

Heel aangenaam hotel voor weekendje Brugge! Fantastisch onthaal, heel vriendelijk personeel zowel aan receptie als aan ontbijt! Top locatie met geweldig uitzicht! Zeker een aanrader!
P.S. Het zicht bij het ontbijt is prachtig dus zeker een keertje gaan ontbijten!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Opnieuw 3 dagen verbleven, in wat ons betreft toch : 5 sterren plus hotel, op 1 minuut loopafstand van de mooiste markt van België. Uitzonderlijke locatie, zeer rustig gelegen en je wordt er verwent als een koning. Het woord ‘ Bourgondisch ‘ is hier zeker op zijn plaats. Zeer vriendelijke Staff die u 24/24 bijstaat met raad en daad. Een fantastisch ontbijt in een zeer luxueuze omgeving. Tip: vraag zeker naar hun restaurant dat op 4 minuten loopafstand ligt.
Een belevenis !
Dank je voor de goede zorgen
Diane & Staf

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 mei 2018

Top locatie in Brugge waar vriendelijkheid en top-service centraal staan! Zeer luxueus ontbijt met zicht op de watergrachten. Een unieke belevenis in het centrum van Brugge met een uniek uitzicht waar verwennerij op de eerste plaats staat. Op wandelafstand, en dit langs de grachten, vind je hun culinaire keuken waar je uitgebreid verwent wordt. - Maria Van Bourgondië-
Uitzonderlijke dank aan de medewerkers voor het prachtig weekend dat zij ons bezorgt hebben!!
Staf - Luik

Kamertip: all suites
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2017

Puur genieten in dit Romantisch hotel. De kamers stralen luxe en pure rust uit. De volgende morgen wordt je wakker met een prachtig zicht. Om vervolgens te genieten van een uitgebreid ontbijt! Niets wordt aan het toeval overgelaten, een eitje, vers gebakken wafels... Je wordt er op en top verwend! Zeker het bezoeken waard!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 24 september 2017

De superlatieven van ons verblijf vorig jaar in het Bourgondisch Cruyce werden nu opnieuw bevestigd. We genoten 5 dagen met volle teugen van het romantische en rustieke kader, de gezelligheid, de hoffelijkheid . Het copieus ontbijt en de aandacht voor detail niet te vergeten.

Ook het huisrestaurant " Marie de Bourgogne" is een aanrader en verdient een ster.

Datum van verblijf: september 2017