NH Brugge(Brugge)
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Crowne Plaza Brugge(Brugge)
Priceline
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede verblijf in dit charmante tophotel in het hartje van Brugge.
Super ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
Prachtige kamer. Zeer charmante badkamer en een comfortabel heerlijk bed.
Dichtbij de Maria van Bourgondië waar het heel lekker eten is in een gelijkaardig kader.
Alle mooie bezienswaardigheden bevinden vlak in de buurt.
Een echte aanrader, kom hier zeker terug.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
13 februari 2017 beoordeeld

We hebben met veel plezier in dit prachtig hotel verbleven. Het gebouw zelf straalt al een fantastische sfeer uit. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het enige kleine minpuntje was dat onze kamer nummer 5 wel geen enkel raam of een uitzicht heeft. Maar dit kleine probleempje heeft geen enkel effect gehad op ons verblijf.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
6 januari 2017 beoordeeld

Van zodra je het hotel binnenwandelt, word je ondergedompeld in de knusse en aangename sfeer die er hangt. De ontvangst is hartelijk en warm; je voelt je meteen heel erg welkom.
Mijn nichtje van 12 en ik verbleven in een Classic Tweepersoonskamer op de tweede verdieping. De kamer was supermooi ingericht met antieke meubels en sierlijke gordijnen.

Het comfortabele tweepersoonsbed is ruim en heeft per persoon 2 goede hoofdkussens en een groot rolkussen. Het is opgemaakt met een warme deken en een siersprei. Aan elke kant van het bed staat er een praktisch nachtkastje.

Dankzij een ruime hang- en legkast beschik je over meer dan voldoende bergruimte. Onder en naast de kast zijn ook nog legplanken voorzien.

Vanuit de kamer kijk je uit op de Brugse reien, een wondermooi zicht dat nooit verveelt. Je hebt uitzicht op prachtige historische gebouwen, het hotel aan de overkant en op de toeristenbootjes die voorbijvaren terwijl de zwanen langs je raam voorbij dobberen. 's Nachts heb je totaal geen last van (straat)lawaai en ook de verduisterende gordijnen doen hun werk. De houten radiatorbekleding werd over de hele breedte van het raam uitgewerkt, zodat je een zitbank hebt om van het prachtige uitzicht te genieten. De kamer heeft televisie en gratis wifi.

De kraaknette badkamer, volledig afgewerkt in marmer, is pure luxe: ze beschikt over een toilet, een uitstekende douche, met massagestralen, en een ruime lavabo met genoeg plek om je toilettas te zetten. Er wordt meer dan voldoende badlinnen voorzien, dat je kwijt kunt op een groot handdoekenrek naast de douche. Je kunt gebruik maken van luxe toiletartikelen van Damana, een kamerjas, pantoffels, een verlichte make-upspiegel en een haardroger. Bij het douchen kan je het ventilatiesysteem activeren, waardoor het vocht en de condens snel verdwijnen.

Je ontbijt voor €19 per volwassene en €12.50 per kind in een sfeervolle ruimte op de benedenverdieping, waar je opnieuw een heerlijk uitzicht hebt op het water. Je wordt er verwend met spek met eieren, een Belgische wafel met alles erop en eraan en een buffet met broodjes, koffiekoeken, croissants, beleg, fruit, yoghurt,...

Het hotel ligt pal in het centrum van Brugge, op een van de meest populaire plekjes van de stad. Je rust wordt echter gegarandeerd door het feit dat het hotel enkel via een zijstraatje bereikbaar is. Doordat het weg van de straat ligt en vlak aan het water kun je er genieten van een oase van rust, midden in de drukke stad.

Het personeel van het hotel is heel vriendelijk, warm en attent. Ze doen er echt alles aan om je je thuis te laten voelen. De service is uitermate professioneel maar tegelijkertijd heel gemoedelijk, wat zorgt voor een ontspannen sfeer. Dit hotel is een absolute aanrader voor een schitterende vakantie in Brugge!

Mijn hartelijke dank om van ons verblijf een onvergetelijke ervaring te maken!

Verbleef: januari 2017
3 januari 2017 beoordeeld

Vanaf het moment dat je het hotel binnen loopt waan je je in een sprookje. Aan ieder detail is gedacht. De entourage is prachtig en voor het personeel is niets te veel. Zo vriendelijk en alles gebeurt met heel veel zorg. De kamers zijn luxe en het ontbijt is geweldig verzorgd. Kost wat, heb je ook wat! Wat een geweldige ervaring.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Dé locatie om in Brugge te vertoeven. Bijzondere ligging in volle centrum, alles te bezichtigen vanop loopafstand. Wagen staat superveilig binnen in privé garage.
Buitengewoon vriendelijk onthaal en dito bediening. Zeer attentievol. Niks is er teveel. Bedankt voor een uniek verblijf in het historische Brugge. Wij komen zeker terug.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner