NH Brugge(Brugge)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
Official Site
  • Zwembad
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Crowne Plaza Brugge(Brugge)
Priceline
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Hotel en Top locatie. In het hartje van het historisch centrum van Brugge. Zeer aangenaam vertoeven in alle luxe. Zodra je aankomt is de ontvangst hartelijk en krijg je, desondanks ik hier voor zaken was, een vakantiegevoel.
Super verzorgd ontbijt en qua service mogen vele hotels hier een voorbeeld aan nemen.
Ik kom zeker terug.

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
13 juni 2016 beoordeeld

Voor ons de 2e keer in dit hotel. We checkten 's nachts in na ons huwelijk, dit was geen enkel probleem en verliep allemaal heel vlot. Prachtige kamer, fantastisch uitzicht op het water, vriendelijk personeel. Dat maakt alles samen een onvergetelijk verblijf! Dit was zeker en vast niet ons laatste verblijf hier!!

Kamertip: Romantisch genieten met zicht op het water
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
8 mei 2016 beoordeeld

Deze overnachting werd ons aangeboden door onze dochter en haar vriend. Het is een prachtig hotel met vriendelijk personeel. Een lekker ontbijt en dit alles samengesmolten met een prachtige zomerzonnetje en dit begin mei, beter kan het dus niet worden.
Het mooie hotel samen met de prachtige omgeving toont ons dat Brugge waarlijk het Venetië van het noorden is. Een mooiere Moederdag konden we Carmen niet geven.
Een aanrader dus en een dank aan het personeel vanwege Carmen en Dirk

Kamertip: De kamers met uitzicht op het water zijn een topper
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, prachtige kamer met zicht op de vaart! Lekker dicht bij het centrum, genieten van elke seconde! Kamers voorzien van alles, haardroger, airconditioning, flatscreen met digitale tv,... Kortom, TOP!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dat we het nodig hebben maar het is toch aangenaam om zo verwent te worden Afgelopen dagen een romantisch weekend achter de rug in Bourgondisch Cruyce...
Begon met een zeer vriendelijk ontvangst van een jonge dame tot een een prachtig uitgebreid ontbijt met champagne! Uitzonderlijke nette en mooie kamers. De voiturier die uw wagen terug bijhaalt.... Bij deze willen we de medewerkers van Bourgondisch Cruyce extra bedanken voor hun inzet!!! Zeker tot de volgende keer!!!

Verbleef: januari 2016, reisde met familie