Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel
NH Brugge(Brugge)
  • Bar/lounge
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Hotel Navarra Brugge(Brugge)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

8 mei 2016 beoordeeld

Deze overnachting werd ons aangeboden door onze dochter en haar vriend. Het is een prachtig hotel met vriendelijk personeel. Een lekker ontbijt en dit alles samengesmolten met een prachtige zomerzonnetje en dit begin mei, beter kan het dus niet worden.
Het mooie hotel samen met de prachtige omgeving toont ons dat Brugge waarlijk het Venetië van het noorden is. Een mooiere Moederdag konden we Carmen niet geven.
Een aanrader dus en een dank aan het personeel vanwege Carmen en Dirk

Kamertip: De kamers met uitzicht op het water zijn een topper
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, prachtige kamer met zicht op de vaart! Lekker dicht bij het centrum, genieten van elke seconde! Kamers voorzien van alles, haardroger, airconditioning, flatscreen met digitale tv,... Kortom, TOP!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dat we het nodig hebben maar het is toch aangenaam om zo verwent te worden Afgelopen dagen een romantisch weekend achter de rug in Bourgondisch Cruyce...
Begon met een zeer vriendelijk ontvangst van een jonge dame tot een een prachtig uitgebreid ontbijt met champagne! Uitzonderlijke nette en mooie kamers. De voiturier die uw wagen terug bijhaalt.... Bij deze willen we de medewerkers van Bourgondisch Cruyce extra bedanken voor hun inzet!!! Zeker tot de volgende keer!!!

Verbleef: januari 2016, reisde met familie
24 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een betere plek kan je in Brugge niet vinden. Aan het water en midden in het centrum. De ontvangst is prima. Aardige professionele en behulpzame dames! De parkeergarage ligt op 5 minten lopen. Wij hadden een kamer aan het water op de 2de verdieping. Prachtig uitzicht en heerlijke bedden. Echt groot is de kamer niet maar wel comfortabel. Sfeervolle kamer. Geen lawaai van de stad en toch vlak bij de binnenstad. Negatief was wel de prijs tijdens de kerstvakantie. Erg duur. Maar dat was een keuze. Het ontbijt was goed. Het hotel heeft geen restaurant. Je kunt wel gebruik maken van de roomservice voor een glas wijn oid. Van mij krijgt dit hotel een 8,5-9.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
27 oktober 2015 beoordeeld

Een geweldig hotel met een gezellige ambiance , vriendelijk personeel erg mooie Bourgondische kamers met leuke details . Ontbijt is ook zeer de moeite waard. Voor de avond zochten we een restaurant en zijn goed geadviseerd hierin !!
Wij komen hier zeker terug.

Kamertip: Rustige verdiepingen
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner