“Gewoon genieten!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel
Beoordeeld als nr. 4 van 97 hotels in Brugge
13 juni 2016 beoordeeld

Voor ons de 2e keer in dit hotel. We checkten 's nachts in na ons huwelijk, dit was geen enkel probleem en verliep allemaal heel vlot. Prachtige kamer, fantastisch uitzicht op het water, vriendelijk personeel. Dat maakt alles samen een onvergetelijk verblijf! Dit was zeker en vast niet ons laatste verblijf hier!!

Kamertip: Romantisch genieten met zicht op het water
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

8 mei 2016 beoordeeld

Deze overnachting werd ons aangeboden door onze dochter en haar vriend. Het is een prachtig hotel met vriendelijk personeel. Een lekker ontbijt en dit alles samengesmolten met een prachtige zomerzonnetje en dit begin mei, beter kan het dus niet worden.
Het mooie hotel samen met de prachtige omgeving toont ons dat Brugge waarlijk het Venetië van het noorden is. Een mooiere Moederdag konden we Carmen niet geven.
Een aanrader dus en een dank aan het personeel vanwege Carmen en Dirk

Kamertip: De kamers met uitzicht op het water zijn een topper
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, prachtige kamer met zicht op de vaart! Lekker dicht bij het centrum, genieten van elke seconde! Kamers voorzien van alles, haardroger, airconditioning, flatscreen met digitale tv,... Kortom, TOP!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dat we het nodig hebben maar het is toch aangenaam om zo verwent te worden Afgelopen dagen een romantisch weekend achter de rug in Bourgondisch Cruyce...
Begon met een zeer vriendelijk ontvangst van een jonge dame tot een een prachtig uitgebreid ontbijt met champagne! Uitzonderlijke nette en mooie kamers. De voiturier die uw wagen terug bijhaalt.... Bij deze willen we de medewerkers van Bourgondisch Cruyce extra bedanken voor hun inzet!!! Zeker tot de volgende keer!!!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
24 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een betere plek kan je in Brugge niet vinden. Aan het water en midden in het centrum. De ontvangst is prima. Aardige professionele en behulpzame dames! De parkeergarage ligt op 5 minten lopen. Wij hadden een kamer aan het water op de 2de verdieping. Prachtig uitzicht en heerlijke bedden. Echt groot is de kamer niet maar wel comfortabel. Sfeervolle kamer. Geen lawaai van de stad en toch vlak bij de binnenstad. Negatief was wel de prijs tijdens de kerstvakantie. Erg duur. Maar dat was een keuze. Het ontbijt was goed. Het hotel heeft geen restaurant. Je kunt wel gebruik maken van de roomservice voor een glas wijn oid. Van mij krijgt dit hotel een 8,5-9.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
27 oktober 2015 beoordeeld

Een geweldig hotel met een gezellige ambiance , vriendelijk personeel erg mooie Bourgondische kamers met leuke details . Ontbijt is ook zeer de moeite waard. Voor de avond zochten we een restaurant en zijn goed geadviseerd hierin !!
Wij komen hier zeker terug.

Kamertip: Rustige verdiepingen
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
26 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Meest romantische hotel dat ik ken midden in het centrum van Brugge! Personeel zeer vriendelijk, prachtige kamers (ook de kleine), goede roomservice en het meest fantastische ontbijt ooit! Zeker de 20 euro per persoon waard. Een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
op 0.5 km afstand
Hotel Heritage - Relais & Chateaux
op 0.2 km afstand
Grand Hotel Casselbergh
Prijzen weergeven

In Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel

Adres: Wollestraat 41 - 47, Brugge 8000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Nr. 3 luxe hotel in Brugge
Nr. 5 familiehotel in Brugge
Nr. 7 romantisch hotel in Brugge
Prijsklasse: € 169 - € 306 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel 4*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Relais Bourgondisch Cruyce - Luxe Worldwide Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Relais Bourgondisch Cruyce Bruges
Relais Bourgondisch Cruyce Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?