Beoordeeld op 22 februari 2014

Je verblijf in Brugge, je stapt het hotel uit en je bent midden in de stad.
Maar in het hotel merk je niet dat je midden in een stad verblijft.
De kamer is iets aan de kleine kant maar prima voorzieningen.
Badkamer is erg klein als 1.80m + bent.
Het ontbijt is klein maar erg goed, heerlijke broodjes en tot het eind is er genoeg van alles!
Een aanrader als je in een stad wilt overnachten, maar wel voor de rust gaat.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 oktober 2013

Egmond geniet van een uitzonderlijke ligging aan de rand van het Minnepark. Het geheel straalt rust uit, laat de gast mee genieten van een open tuin met in het verlengde het park. Onze kamer was eerder klein maar met een prima bed en badkamer. 's Morgens staat er een heerlijk ontbijt op je te wachten, waarna je onmiddellijk op verkenning kan trekken door Brugge. Voor ons een aangename ervaring die we iedereen mogen aanraden.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 23 oktober 2013 via mobiele applicatie

Hotel is mooi en rustig gelegen, op loopafstand centrum. Prima ontbijt. Badkamer te klein (douchen betekende plakken tegen het douche gordijn) en ook qua schoonmaak niet optimaal. Haren in doucheput bv. Hier zou het hotel makkelijk iets aan kunnen doen.

Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 september 2013

Het is een hotel die ik iedereen zou aanraden en weetje waarom? Nou:
1. Je wordt in de ochtend gewekt door de geur van versgebakken broodjes
2. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam
3. Het hotel heeft de looks die je van een historisch pand in het centrum van Brugge mag verwachten
4. De locatie is niet alleen praktisch (op loopafstand van het station en van het mooie historische centrum) maar ook schitterend (direct aan het park, aan een laantje, schuin naast het hotel staat een prachtig kasteel)
5. De ruimten zijn schoon en fris
6. Je kan midden in het centrum lekker in de tuin zitten
7. De twee kleine hondjes van de eigenaar zijn gewoon om verliefd op te worden
8. Je krijgt waar voor je geld
9. Aan de inrichting is veel liefde en aandacht geschonken oftewel: stijlvol ingericht
10. De bedden slapen perfect: goede matrassen en kussens
10. Kortom: gewoon de plek om te verblijven als je naar Brugge gaat, Ik zou er zo weer heen willen

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 september 2013

Een erg fijn en gemoedelijk hotel. Vriendelijk personeel, vrolijk kwispelende hondjes, een sfeervolle ambiance, rustig gelegen tussen het station en het centrum, een goed ontbijt en ruime kamers. Een top plek om te overnachten en de perfecte uitvalsbasis om te genieten van het mooie Brugge!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner