9 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Vio.com
Expedia.comUS$ 168
Hotels.comUS$ 168
TravelocityUS$ 168
Beoordeeld op 21 augustus 2022

Zelden zo'n onthaal, zo'n kleine deugddoende attenties bij het betreden van de kamer en zelden zulk top-team ervaren als in dit Hotel. Het is echt een verademing dat dit nog 'bestaat'. Client Centricity is hier uitgevonden denk ik. En vooral consequent uitgedragen! BE THERE is mijn advies :-).

Kamertip: Kamer 103 = topkamer op zich. Door weinig daglicht wat 'claustrofobisch' is. Kamer 2dev verdieping = helemaal top.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Het is een heel mooi ingericht hotel. Er zijn leuke oude details. De bedden liggen heerlijk. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! Aan alles wordt gedacht! De ligging is super. In 2 minuten ben je op de markt met alle leuke winkeltjes en restaurantjes!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 12 mei 2022

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles is zijn luxestatus waard. De kamer biedt alles wat je nodig hebt en gunt je een uitstekende nachtrust. Het ontbijt is een lust voor het oog en de maag.
Aarzel niet... bovendien zit je op een boogscheut van het centrum en wil je even een boottochtje maken dan hoef je maar uit het hotel te stappen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 3 mei 2022

Heerlijk slow met uitstekend ontbijt. Parkeren in parking dichtbij en goede startplek om Brugge te bezoeken of te gaan shoppen. Genoeg restaurants in de buurt. Vergeet vooral niet de Brouwerij "De Halve Maan" te bezoeken en daar het goede bier te proeven!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 7 maart 2022

Vriendelijk behulpzaam personeel en ontvangst met oa glaasje bubbels. Volledig smaakvol aangekleed hotel. Mooie schone ruime luxe kamer. Stil. Prachtige ontbijt kamer met ruim gevarieerd ontbijt. Perfecte lokatie in nabijheid van mooiste stukje Brugge.

Datum van verblijf: maart 2022