Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 277
PricelineUS$ 280
TravelocityUS$ 277
Beoordeeld op 3 mei 2022

Heerlijk slow met uitstekend ontbijt. Parkeren in parking dichtbij en goede startplek om Brugge te bezoeken of te gaan shoppen. Genoeg restaurants in de buurt. Vergeet vooral niet de Brouwerij "De Halve Maan" te bezoeken en daar het goede bier te proeven!

Beoordeeld op 7 maart 2022

Vriendelijk behulpzaam personeel en ontvangst met oa glaasje bubbels. Volledig smaakvol aangekleed hotel. Mooie schone ruime luxe kamer. Stil. Prachtige ontbijt kamer met ruim gevarieerd ontbijt. Perfecte lokatie in nabijheid van mooiste stukje Brugge.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 24 februari 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel middenin het oude centrum van Brugge! Een werkelijk perfect ontbijt in een prachtige setting. Badkamer wat gedateerd. Kamer zeer sfeervol. Parkeergarage aanrader om bij te boeken. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker door de weeks.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 28 januari 2022 via mobiele applicatie

Het was een fantastische ervaring. Het hotel is prachtig en heeft, net als Brugge, haar natuurlijke charme. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en er wordt aan allez een persoonlijke touch gegeven. Het personeel wat ontzettend vriendelijk en wij komen graag nog een keer terug!

Beoordeeld op 25 januari 2022

Prachtige locatie die super goed gelegen is. Super mooie inrichting van het hotel en de kamers. Het ontbijt is fantastisch, echt alles is er om van te proeven.
Een afternoon tea is een absolute aanrader, zeker reserveren.
Maïte de super vriendelijke receptioniste geeft je alle info die je nodig hebt.
Een plaats om zeker naar terug te keren.

Maggy

Kamertip: De Hermitagekamers die wij betrokken lagen op de 2e verdieping