“Perfect gegaarde ribbetjes!”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
8 april 2017 beoordeeld

Bij een gezellig avondje uit past altijd een etentje.
Samen met een ander koppel gekozen voor Ribs 'n Beer in Brugge.

We hadden een reservatie om 20u15 geplaatst voor 4 personen. Om 19u50 waren we al ter plaatse maar konden we nog niet plaatsnemen. Hieruit konden we dus afleiden dat men tafels dubbel boekt voor dit restaurant.
We hebben dan maar besloten om nog een korte wandeling te doen door de Ezelstraat.

Toen we terug waren om 20u15 konden we onmiddellijk plaatsnemen. Het eerste wat hier bij opviel is dat het wel zeer krap is. Tafels staan zeer dicht op elkaar, en veel plaats om te bewegen is er niet.

Interieur past wel perfect bij het type eten. Je hebt een typisch gevoel in dit soort zaken, en dit maakt de sfeer natuurlijk.
We hadden gekozen voor het buffet (18Euro per persoon). Hier kan je kiezen uit 4 soorten ribbetjes, en dit zoveel je maar wenst. Ook zitten frietjes of potato wedges inbegrepen in de prijs.

De ribbetjes zijn perfect gegaard, hier kan je echt niet rond. De standaard ribbetjes zijn lekker gekruid maar niet zo zacht natuurlijk. De barbeque ribbetjes heb je in gewoon of pikant, en zijn echt ongelooflijk lekker. Het vlees valt van het been, en is supermals.
Een specialiteit van Ribs 'n Beer zijn de ribbetjes gegaard met een "bier-chocolade" saus. Dit heeft een uitgesproken smaak waar 3 van de 4 personen wel verkocht aan waren. Zeker proberen.

Voor deze prijs heb je een aangenaam avondje uit, en kan je zeer lekker eten!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ribs 'n Beer
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geweldige ribs gegeten!
Concept is simpel: eet zoveel je wilt. Nou is dat niet heel vervelend hier, want alle ribs en alle marinades zijn superlekker!
De slow cooked ribs zijn malser dan mals, echt lekker.
Helaas wel een puntje van kritiek ook, de service deed her en der een beetje knullig aan. Als de een is uitgegeten moet die al bestellen, maar de ander zit nog te eten. En vier keer vragen of je mag afrekenen en dan pas de mogelijkheid krijgen.
Desalniettemin, een aanrader om goed en goedkoop te eten in Brugge!

5 april 2017 beoordeeld

is mijn vast rstaurant geworden in Brugge. heerlijke zachte ribs, met fantastische sauzen. en a volonte tegen een zeer democratische prijs. zeer vriendelijke vlotte bediening
ook de scampis zijn super lekker, en de kip fajitas ook. de desserten zijn eveneens aan te raden, en de barman weet hoe een lekkere picon vin blanc te maken. kortom, een aanrader voor wie in brugge vertoeft...

4 april 2017 beoordeeld

Ribs all you can eat....heel lekker maar:
Kleine portie frieten en als je er bij besteld wordt er 3.5 € aangerekend
Voor de 2e portie ribs (1/2 rack) moesten we 20 minuten wachten, zodat de frieten koud waren
Voor de derde portie ribs (1/2 rack) waren er opnieuw geen frieten meer (opgegeten vooraleer ze ijskoud waren)

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes vallen hier letterlijk van het been zodat je ze eigenlijk zelfs niet met de hand moet vastnemen.

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!