“Geweldig eten, service kan beter”
Beoordeling van Ribs 'n Beer

Ribs 'n Beer
Geclassificeerd als nr. 13 van 742 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geweldige ribs gegeten!
Concept is simpel: eet zoveel je wilt. Nou is dat niet heel vervelend hier, want alle ribs en alle marinades zijn superlekker!
De slow cooked ribs zijn malser dan mals, echt lekker.
Helaas wel een puntje van kritiek ook, de service deed her en der een beetje knullig aan. Als de een is uitgegeten moet die al bestellen, maar de ander zit nog te eten. En vier keer vragen of je mag afrekenen en dan pas de mogelijkheid krijgen.
Desalniettemin, een aanrader om goed en goedkoop te eten in Brugge!

Schrijf een beoordeling

5 april 2017 beoordeeld

is mijn vast rstaurant geworden in Brugge. heerlijke zachte ribs, met fantastische sauzen. en a volonte tegen een zeer democratische prijs. zeer vriendelijke vlotte bediening
ook de scampis zijn super lekker, en de kip fajitas ook. de desserten zijn eveneens aan te raden, en de barman weet hoe een lekkere picon vin blanc te maken. kortom, een aanrader voor wie in brugge vertoeft...

4 april 2017 beoordeeld

Ribs all you can eat....heel lekker maar:
Kleine portie frieten en als je er bij besteld wordt er 3.5 € aangerekend
Voor de 2e portie ribs (1/2 rack) moesten we 20 minuten wachten, zodat de frieten koud waren
Voor de derde portie ribs (1/2 rack) waren er opnieuw geen frieten meer (opgegeten vooraleer ze ijskoud waren)

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes vallen hier letterlijk van het been zodat je ze eigenlijk zelfs niet met de hand moet vastnemen.

2 april 2017 beoordeeld

Leuk adresje. Zelden nog zo'n lekkere ribbetjes gegeten. Ribbetjes met bier en chocolade en de barbecue zijn zeer zacht en heel erg lekker. Je zit er wel wat dicht bij elkaar en het kan er soms wel eens luidruchtig zijn. Prijs kwaliteit is zeker een aanrader. Daar gaan we nog wel eens naar toe.

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!