“Beste ribbetjes ooit”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes vallen hier letterlijk van het been zodat je ze eigenlijk zelfs niet met de hand moet vastnemen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ribs 'n Beer
Bekijk de nieuwste beoordelingen

2 april 2017 beoordeeld

Leuk adresje. Zelden nog zo'n lekkere ribbetjes gegeten. Ribbetjes met bier en chocolade en de barbecue zijn zeer zacht en heel erg lekker. Je zit er wel wat dicht bij elkaar en het kan er soms wel eens luidruchtig zijn. Prijs kwaliteit is zeker een aanrader. Daar gaan we nog wel eens naar toe.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ribbetjes gegeten ..gezellig restaurant beneden ..boven iets minder leuk zitten.. Bediening van de eerste kelner kon wel wat vriendelijker .

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar geweest met 4 volwassenen. Moesten nog wachten op onze tafel
Heel luidruchtig! Veel jong volk. Iemand nam de menu met ribben a volente maar moeten telkens lang wachten vooraleer we de bijbestelling kregen! Zou het zeker ni aanraden

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker apero met tapas. Mijn faijta was zeer lekker al zou ik wel eens nieuwe borden aanschaffen. Mijn man zijn tbone was echter vergezeld van een pepersaus die helaas niet eetbaar was, frieten lagen op bord in de jus van vlees, hierdoor waren ze zacht. Vlotte bediening. Wel redelijk druk om te zitten. Wel een aanrader voor Brugge !

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!