“Aanrader voor Brugge”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker apero met tapas. Mijn faijta was zeer lekker al zou ik wel eens nieuwe borden aanschaffen. Mijn man zijn tbone was echter vergezeld van een pepersaus die helaas niet eetbaar was, frieten lagen op bord in de jus van vlees, hierdoor waren ze zacht. Vlotte bediening. Wel redelijk druk om te zitten. Wel een aanrader voor Brugge !

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ribs 'n Beer
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 maart 2017 beoordeeld

Doordat je natuurlijk heerlijk kan eten en ze er ook echt vriendelijk zijn, is het er jammer genoeg meestal zo druk, dat het lawaai er oorverdovend is. Ideaal met een groep vrienden dus, maar niet om gezellig te gaan dineren.

24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig lekkere spareribs. Vooral de gerookte bbg saus. Lekkere knoflook brood. En zeer leuk geprijst 18 euro voor all you can eat.

22 maart 2017 beoordeeld

Waaw, echt fantastisch. Wij kozen voor de barbecue ribbetjes. ze vallen echt letterlijk van het beentje en de saus is gewoon goddelijk. Het zijn ook ribbetjes à volonté en het is niet zo dat je een half uur moet wachten tot je eens iemand zit passeren met ribbetjes. prijs kwaliteit meer dan inorde. de sfeer is er super gezellig. wil je in het weekend gaan eten vergeet dan zeker niet op voorhand te reserveren want dit restaurant is zeer gegeerd !

20 maart 2017 beoordeeld

Nog steeds de beste ribben. De nacho's als starter zijn ook een aanrader. En dit allemaal met een Brugs biertje erbij, meer moet dat niet zijn.

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!