“Hmmmm heerlijk !”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gigantische ribs. Lekker en dan nog keuze a volonté!
Gezellig om te eten net een kleine pub.
Zeer vriendelijke bediening.

Schrijf een beoordeling

10 september 2015 beoordeeld

Zoveel heerlijke ribbetjes eten als je op kan. En dat is vervelend gezien het feit dat ze ontzettend lekker zijn. Vooral de BBQ smaak is een aanrader.
Min puntje is dat de TV aan staat met voetbal erop. Ik vind dit meer passen bij een bar.

9 september 2015 beoordeeld

Hier wordt van ribbetjes een specialiteit gemaakt.
Je kan ze er op allerlei manieren geserveerd krijgen : gewoon, pikant, gelakt , gezoet met chocolade.....en ze zijn allemaal gewoon lekker.
Daarbij een leuk assortiment van bieren maakt het compleet.
Een stevige maar eenvoudige keuken aan een zeer correcte prijs.

6 september 2015 beoordeeld

De lekkerste ribbetjes van de streek, zacht vleeesje. Keuze uit een aantal smaken en allemaal zijn ze even lekker.
Best wel reserveren, want het is er altijd heel druk!

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat ik ondanks lekker eten dit moet schrijven. De bediening werkt razendsnel maar lette niet op ons. Wij waren aan het wachten op ons dessert. Vervolgens komt de eigenaar ons vertellen dat onze tafel is gereserveerd en we weg moeten... Pardon?! Wij wachten nog op ons dessert. Dit voorval levert voor ons een nare nasmaak op...

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!