“nergens vind je betere ribbetjes, kan gewoon niet beter”
Beoordeling van Ribs 'n Beer

Ribs 'n Beer
Geclassificeerd als nr. 12 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 september 2013 beoordeeld

prijs kwaliteit kun je nergens in België betere ribbetjes vinden! echt ongelooflijk hoe lekker ze zijn, met goeie sausjes erbij. de bediening is prima, de mensen zijn vriendelijk. vergeet niet te reserveren, want dat is nodig. en ze zijn bijna alle dagen van het jaar geopend! a volonte is hier echt a volonte, tot je ontploft als je wil! en steeds zo lekker gaar gebakken!

28 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt.. Wel even reserveren want zelfs op maandagavond zaten ze vol. Wij zijn vervolgens de dag erop (na gereserveerd te hebben) alsnog gegaan.
Ribbetjes waren lekker, evenals de fajitas. Royale porties voor goede prijs. We waren incl drinken en voorgerecht 53 euro kwijt met 2 pers

13 augustus 2013 beoordeeld

Wij zijn vandaag via deze site op het Ribs and Beer restaurant gekomen. Erg leuke en gezellige zaak, vele biertjes, vriendelijke en snelle bediening en zeker niet onbelangrijk: zeer lekkere ribbetjes à volonté. Zeker de moeite waard om nog eens naartoe te komen als we in Brugge zijn. Best wel reserveren op voorhand aangezien het restaurant helemaal volzet was, zelfs op een dinsdagavond.

1 augustus 2013 beoordeeld

Hier uit eten geweest, fantastisch! Snelle service en weinig van dit soort gezellige eetgelegenheden in Brugge ontdekt waar je kunt eten voor dezelfde prijs en kwaliteit. Heerlijke spareribs. Dit is echt een aanrader voor eidereenden houd van een leuke gezellige sfeer en heerlijk eten!

29 juli 2013 beoordeeld

We hadden er al een aantal keren over gehoord en dachten bij deze het zeker een bezoekje waard was. De ribbetjes zijn er zeker niet slecht maar is ook niet veel specialer dan bij een ander.
Kader redelijk aangenaam, wel ideaal om vlug iets met vrienden te gaan eten met een lekker fris pintje aan tafel ;-)

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!