4 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 100
PricelineUS$ 102
travelup.comUS$ 107
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Super modern hotel, met een rustige uitstraling, fris , alles was mooi schoon! En dat midden in het centrum van Brugge! Alles was op loopafstand. Top hotel! Je kan overigens ook je spullen veilig beneden achter de receptie een kluis huren. Goed systeem. Ook was de parkeergarage ‘T pandreintje op 5 min. Loopafstand en kost dit maar €14 euro per 24. Onder het hotel kost dit 30 euro per nacht of 24 uur. Maar dan was de keuze snel gemaakt. Voor herhaling vatbaar als we weer eens naar brugge gaan!

Kamertip: Parkeer in ‘T pandreitje parkeergarage.
Datum van verblijf: maart 2022
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste Asdevisser,
We zijn erg blij om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in al zijn aspecten en dat Martin's Brugge de ideale plek was om de stad Brugge te ontdekken!

Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

De ligging achter de Belfort is werkelijk een zeer goede ligging midden in het centrum van Brugge.
De kamers zijn schoon en netjes. Het ontbijtbuffet is goed (maar voor 20 euro kan je in de stad een gezelliger ontbijt vinden).
Verder is het een doorsnee hotel zonder bijzonderheden.

Datum van verblijf: maart 2022

Beste D B,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!
Groeten,

Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

Ligging prima.Ontbijt netjes maar weinig keuze in warme drank.Kamer klein en heel de nacht lawaai van de airco’s die op het dak staan.Om 14u (een uur voor inchecken)al eens bij het hotel langs gegaan om parking te regelen van het hotel . Heel onvriendelijke dame aan het onthaal die ons zogezegd geen parkeerplaats kon geven omdat ze bezet zou zijn tegen dat we met de auto daar waren.Toen we de dag nadien naar huis gingen bood ze ‘s ochtends wel al logies aan om alvast een parkeerplaats te reserveren voor hen.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022

Onze kamer was een mooie en zeer propere kamer. Het ontbijtbuffet was verzorgd, voldoende en wel lekker. Het personeel was zeer vriendelijk. Dit hotel heeft een ideale ligging. Het hotel is gelegen in het centrum van Brugge waardoor al de bezienswaardigheden op wandelafstand van het hotel liggen.

Datum van verblijf: september 2021

Beste ThaisaVL,
Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Martin's Brugge.
We vinden het fijn te lezen dat u onze uitstekende locatie en de service van onze medewerkers zo heeft geapprecieerd.

Beoordeeld op 2 februari 2022

De kamers waren heel goed, Maar we vonden het een doolhof om naar de kamers te komen en wat ons erg tegen viel was dat ik met rollator trap op en dan weer een flinke af niet erg handig om dit te moeten doen dit was echt een hele grote MIN punt

Kamertip: de toegankelijkheid voor mindervaliden
Datum van verblijf: januari 2022
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2022

Beste Desireed674,
Dank om even tijd te nemen om Martin's Brugge uitgebreid te beoordelen.
We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen en dan zoeken we samen de best bereikbare kamer voor u.
Met vriendelijke groeten,