Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Super ligging en heel vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. Ontbijt was minder dan anders omwille van covid, maar dan ook goedkoper dan normaal en wel nog prijs/kwaliteit. We komen zeker nog terug na corona.

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Super gastvrij, mooie kamers, extra wensen zijn hartelijk beantwoord.
Zeker dit hotel boeken!
We hebben zelf een extra verlengd.
De locatie was top en het restaurant rook heerlijk. Helaas niet gebruikt.

Beoordeeld op 21 juli 2020

Heel verzorgd hotel. Ruime en heel nette kamer en badkamer. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Goeie verduistering, goed bed.
Vriendelijk personeel. Alle corona maatregelen worden heel goed opgevolgd, ook voor het ontbijt.
De ligging is ideaal in het centrum.

Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Door corona zag het ontbijt er anders uit dan normaal - hoop ik. Maar t was erg pover:
Broodjes
Roerei
Slecht gebakken spek
Kleine drinkbusjes appelsap of fruitsap zoals voor kindjes
Gekookte eitjes waren op
De eetzaal was ongezellig en er was amper plaats wegens onafgeruimde tafels.

De kamer was zeer netjes, mooi ingericht. De airco was luid dus wouden we graag met het raam open slapen. Vlak voor het raam bevond zich een gigantische unit van de airco van zowat het hele hotel. Dus nog meer lawaai dan de airco binnen.
Locatie is top. Meteen achter het belfort!

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel ligt pal in het oude centrum.
Nette en comfortabele kamer die wel uitgaf op een binnenkoer met zware lawaaierige airco's.
Het ontbijt was goed maar had toch meer verwacht voor de prijs. Gesneden fruit was niet vers maar uit blik. Geen spiegeleitjes bij het spek.

Datum van verblijf: februari 2020