3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 154
TravelocityUS$ 154
Destinia.comUS$ 163
Beoordeeld op 9 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden voor het eerst via Social Deal een hotel geboekt voor twee nachten en vonden het spannend waar we terecht zouden komen. Crowne Plaza in Brugge heeft alle verwachtingen overtroffen! Mooi en schoon hotel met een chique uitstraling. De deal was inclusief parkeren in een ruime, ondergrondse parkeergarage en de auto mocht zelfs blijven staan na het uitchecken op de dag van vertrek, heel fijn! De ligging van het hotel is perfect, binnen twee minuten lopen ben je op een groot plein met allemaal terrassen en winkels.

Het zwembad en de fitness op de achtste verdieping is klein maar voldoet. Wij hadden verwacht dat daar mooi uitzicht zou zijn, maar er waren helemaal geen ramen. Het zwembad is van 07.00 uur tot 23.00 uur open.

Wij hadden een kamer op de tweede verdieping met uitzicht aan de kant van terras. Prima kamer met een mooie badkamer. Schoonmaak mag wel iets gedetailleerder zo was de toiletrolhouder heel vies en op de spiegel in de kamer zaten nog veel spetters.

Ontbijt is er in buffetvorm, maar kan ook tegen een meerprijs op de kamer. Wij kozen voor het buffet wat van alles was voorzien. Het is niet heel groot en staat naar ons idee in een krappe hoek. Op vrijdag was er zichtbaar meer drukte bij het ontbijt.

Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Crowne Plaza Brugge is een aanrader!

Kamertip: Koop een Social Deal (indien deze deal dan nog actief is).
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 1 juni 2022

Heerlijk hotel in hartje Brugge! We werden super gastvrij ontvangen en de auto kon al vroeg in de parkeergarage van het hotel geparkeerd worden. De kamer was prima en heerlijk schoon, het zwembad en de sauna niet heel groot, maar heerlijk na een dagje slenteren door de stad. Ontbijt meer dan prima, zeker dankzij de vriendelijke medewerkers!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

nachtje met ons gezien geslapen. Het beste van 't hotel is de locatie wat mij betreft. die kan niet beter. Je kan er goed met de auto komen, ze hebben een eigen garage met 2 plekken om elektrische auto's op te laden. We hadden een familiekamer met 2 dubbel bedden. De kamer had wat lichter gemogen maar was prima. De bedden zijn 1.60 m breed. Douche en wifi zijn prima. Het ontbijt is ook ok, niet heel speciaal voor een 4-sterren hotel. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Er was een beetje ene mxi van toeristen en zakenlui. Volgens mij kun je er ook fietsen huren (zag ze staan in parkeergarage)

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

Gezellig terras op de burg in Brugge, jammer van de onvriendelijke bediening.
Samen met mijn ouders ( 83 en 90 jaar oud) gaan lunchen. Ik bestelde de lunch, mijn moeder en partner a la carte en mijn vader wou ook de lunch bestellen. Dat was niet naar de zin van Gwendolyn. Ze moest de bestelling annuleren en opnieuw opnemen want het "systeem" moet eerst de lunch registreren en nadien de rest van de bestelling.... Misschien het "systeem" aanpassen of nog beter begrip tonen voor een oude man van 90 en ondanks de kleine moeite van het annuleren van de bestelling vriendelijk blijven. Een kleine moeite maar een groot verschil. Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug. Was trouwens niet het enige incident met de bediening, aan de tafel achter ons was Maxim zeer onvriendelijk en werd de general manager er bijgeroepen, die wel zeer correct reageerde. Het eten was trouwens wel lekker

Datum van verblijf: maart 2022
lucas Bakx, Owner van Crowne Plaza Brugge, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2022

Beste Nico,
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is spijtig om te moeten lezen dat het opnemen van de bestelling niet helemaal is gelopen zoals dat zou moeten. De techniek werkt jammer genoeg niet altijd mee zo als wij ook zelf graag zouden wensen. Wij blijven zoeken naar oplossingen. Ik verontschuldig mij zeker over de reactie van Gwendolyn, we zullen haar zeker aanspreken dat ze haar kalmte moet bewaren en de rust moet nemen om de bestelling correct te noteren. Ik ben blij om te lezen dat het eten lekker was. Ik hoop toch dat we de kans krijgen om u wel te laten zien dat de mensen die voor ons werken wel degelijk instaat zijn om een fijne service te geven. Natuurlijk mag u mij altijd rechtstreeks contacteren mocht u hier nog eens van gedachten willen wisselen. Ik hoor graag persoonlijk uw feedback zodat wij nog beter de nodige stappen kunnen zetten om ons personeel te begeleiden.

Met vriendelijke groeten

Lucas Bakx
General Manager

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op de Burg in Brugge, hartje van het toerisme.
Bovendien konden we gebruik maken van de parkeergarage.
We hadden een kamer op de zesde verdieping met zicht op het Burg plein, een mooie volledig uitgeruste kamer.
Zeer tevreden van ons verblijf , wij raden ten stelligste aan.

Datum van verblijf: februari 2022