Gratis annuleren tot 09-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10-02-23
Agoda.com
Gratis annuleren tot 08-02-23
Hotels.comUS$ 151
PricelineUS$ 155
travelup.com
Beoordeeld op 26 april 2022

Een net hotel, redelijk in het centrum van Brugge.
Ge ontvangst is aardig, vriendelijk. Ze hebben een eigen parkeer plaatsen.
Jammer, de kamer is wat klein..
Ontbijt is ook redelijk - goed.
Er is verder een mogelijkheid tot zwemmen, ze hebben ook een bar. Geen restaurant

Datum van verblijf: april 2022
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2022

Dear guest,

Thank you very much for your feedback on Tripadvisor.com.

We will forward your comments about the friendliness and the high level of the cleanliness to all teammembers.
They deserve all praise.
We have 3 roomtypes in our hotel: a comfort mini, a comfort and a comfort superior room. The largest room is our comfort superior room. Feel free to check all roomtypes (and facilities) on our hotelwebsite.
Our hotel is located in the city center of Bruges and has a jazzy bar, an indoor swimming pool, sauna and fitness, a garden and on-site parking.
If desired, you can enjoy a rich breakfast buffet in the morning. Our breakfast ladies look forward to welcoming you.

We are very pleased that you enjoyed your visit to Bruges and your stay in our hotel Navarra.

Warm regards from all of us,

General Manager

Beoordeeld op 12 maart 2022 via mobiele applicatie

Net terug van een fantastische 3daagse in Navarra, een heel mooi en kraaknet hotel.
Vriendelijk personeel en top service!
Zowel de kamer als het zwembad, sauna en ontbijt waren allemaal subliem.
Zeer interessante ligging, rustig maar toch dichtbij alles.
Bij een volgend bezoek aan brugge komen we zeker terug !

Datum van verblijf: maart 2022
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2022

Beste gast,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor het vertrouwen in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u bijzonder tevreden terugblikt op uw verblijf. Daar doen we het immers voor.

Ons hele team kijkt er nu reeds naar uit om u bij een volgende bezoek aan Brugge opnieuw te mogen begroeten.
Weet dat u bij ons welkom bent!

Warme groeten van de meer dan 30 enthousiaste collega's,

Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Weekend Brugge met mijn lief. We werden fijn ontvangen en konden de kamer ruim voor de normale tijd betreden, dit was allemaal heel prettig, een dikke plus voor het personeel. Allen zeer gastvrij.

De kamer was prettig , met een ruime badkamer, en buiten de badkamer ook veel ruimte, goed bed en redelijk rustig kunnen slapen.

Alle ingrediënten voor een maximale beoordeling zou je zeggen echter de prijs kwaliteit verhouding is scheef, de sauna / Wellness is karig en een maximum aantal mensen van 6 personen maximaal is te adviseren aan het hotel, dit om op een normale wijze van de Wellness te genieten, wij waren hier met 7 andere hotelgasten tegelijk en dit was veel te druk, een teleurstelling. Ontbijt was redelijk maar niet meer dan dat.
Verder wel goede ligging, maar overal dus goed / voldoende maar niet meer dan dat.

Datum van verblijf: januari 2022
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Geachte heer,

Van harte dank voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback op Tripadvisor neer te pennen. Zeer geprecieerd.

Ondanks de mooie feedback, betreuren wij uw reaktie met betrekking tot onze wellness.
Blijkbaar bezocht u het zwembad en de sauna op een bijzonder druk moment waardoor u niet optimaal kon genieten.
De historische wijnkelder waarin onze wellness werd opgetrokken is gezellig en sfeervol, maar heeft uiteraard haar beperkingen qua capaciteit. We willen ons hiervoor alvast verontschuldigen.

We hopen dan ook dat de verwelkoming, de ruime kamer/badkamer, de goeie nachtrust en de gastvrijheid van dewelke u heeft mogen proeven, u alsnog tevreden laat terugblikken op uw verblijf in Brugge.

General Manager
Hotel Navarra

Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Historisch pand en gunstig gelegen. Parkeren is mogelijk en anders bij een parkeergarage in de buurt. Schone kamer met in ons geval, jammerlijk, een bad/douche combinatie. Niet meer van deze tijd en ook nog eens slecht uitgevoerd. Goed corona beleid in het hotel en erg vriendelijke medewerkers. Mijd de kamers aan de voorzijde ( straatkant) want er zit een uitgaansgelegenheid tegenover het hotel. Beoordeling drie bolletjes want het ontbijt is naar alle standaarden ondermaats met als extra negatieve uitschieter de koffie. De koffie is verbrand en zo licht als thee. Espresso of cappuccino vragen kan, maar dat is ook slechte automatenkoffie.

Kamertip: Mijden: het ontbijt, kamers aan voorzijde en vraag om een douche. Parkeren: wie het eerst komt het eerst maalt.

Beste Gast,

Van harte dank voor het verblijf in ons hotel. Tevens vinden we het fijn dat u uw hotelervaring met ons deelt.

Onze badkamers zijn uitgerust met een bad of met een bad/douche combinatie. Elke gast heeft zijn/haar eigen voorkeur en vaak kunnen wij gasten plezieren met een bad. Weet dat u uw voorkeur steeds vooraf aan ons team kan meedelen.

In Corona tijden en dit tot en met aanstaande donderdag, moeten alle zaken (restaurants, bars en cafés) hun deuren sluiten om 23.00u. We betreuren ten zeerste mocht u alsnog overlast gehad hebben van het praatcafé aan de overkant van de straat.

We willen ons verontschuldigen voor het feit dat u het ontbijt 'ondermaats' ervaren heeft. Ook dit is opnieuw zeer persoonlijk en hangt sterk af van de behoeftes van elke gast en verschilt van nationaliteit tot nationaliteit. Alle koffie wordt op verzoek van de gast vers gezet met onze WMF espressomachines. De koffiebonen worden aangekocht bij onze artisanale koffiebranderij 'Koffie kan'. En om aan alle wensen te voldoen, wij kunnen op verzoek de sterkte aanpassen naar ieders wens!

Onze ligging, het historisch kader en de parking zijn inderdaad sterke troeven om voor ons te kiezen. Of toch niet helemaal ... zoals u zelf aankaart, verdienen onze vriendelijke collega's alle lof! Zij geven het beste van zichzelf om u te dienen.
Blij dat u ook dit ervaren heeft.

Steeds van harte welkom in Brugge.

Beoordeeld op 14 januari 2022 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een prima locatie , dichtbij de Markt en omdat het niet druk was kon de auto fijn bij het hotel worden geparkeerd voor 17 euro per nacht. Hotelkamer was prima met een goed bed en een mooie badkamer en lag op de derde verdieping met uitzicht op de parking/tuin. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden 3 overnachtingen geboekt voor 350 euro en waren in de veronderstelling dat er ontbijt bij zat. Helaas was dat niet het geval en kon dit worden bijgeboekt voor 25 euro per persoon per dag. Omdat wij in de ochtend niet meer eten dan een broodje, een bakje yoghurt en een bakje koffie vinden we 150 euro voor 3 ontbijtjes voor 2 personen dan toch wel iets te veel.

Datum van verblijf: januari 2022
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2022

Geachte heer Walraven, van harte dank voor uw reaktie op Tripadvisor.

We zijn blij te vernemen dat u tevreden terugblikt op uw verblijf.
Hoe een ontbijt er precies moet uitzien, is inderdaad verschillend van gast tot gast. Om aan de wensen van alle gasten tegemoet te komen, kunt u een kamer 'zonder' ontbijt boeken. Boekt u een kamer met ontbijt, dan betaalt u €20 voor het ontbijt indien u dit 'op voorhand' reserveert. Beslist u op de dag zelf dan wordt dit €25. Gasten kunnen ook opteren voor een combinatie van ontbijten 'buitenshuis' en 'in het hotel' ... alle opties zijn mogelijk!

Tevreden gasten, daar doen we het immers voor!

We wensen u en uw familie alsnog een voorspoedig 2022 met gezondheid te koop en geluk naar hartelust.

Hotel Navarra Brugge