Gratis annuleren tot 03-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 04-02-22
Gratis annuleren tot 04-02-22
TripadvisorUS$ 123
travelup.com
ZenHotels.comUS$ 130
Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, goede verzorging, fijne kamer. Een prachtkerel van een barman. Verder ook vriendelijk personeel. Welness was fijn en netjes. En dit alles voor een leuke prijs. Alleen het parkeren was heel krapjes, maar goed die zet je neer en gebruik je eigenlijk verder niet, want in Brugge is er lopend veel te beleven. Het is fijn dat er al mogelijkheid is om te parkeren. Wij raden dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: augustus 2021
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Dag mevrouw AnnaMetEenA,
Beste gast,

Dank u wel voor de lovende woorden die u neerschreef! Deze beschouwen we als een schouderklopje en motiveert ons om elke dag opnieuw het beste van onszelf te geven.
We hebben inderdaad een prachtteam waar we bijzonder trots op zijn. Zij verdienen alle lof!

Dat u ons hotel ook zult aanbevelen aan familie en vrienden weten wij in het bijzonder te waarderen.

Weet dat bij een volgend bezoek aan Brugge u hartelijk welkom bent.

Warme groeten uit Hotel Navarra,

Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Hotel Navarra heeft alles om het de bezoeker aangenaam te maken . Gastvrij - dicht bij het centrum - met Parking, zwembad en fitnessruimte.
Je voelt je er ook onmiddellijk thuis dankzij het behulpzame personeel.
Genieten kan je ook van de tuin en de gezellige bar(man)
De kamers zijn functioneel - inloopdouche of bad - tv en vooral netjes.
Vandaaruit kan je echt de stad verkennen!

Datum van verblijf: juli 2021
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Geachte Mevrouw,

In naam van het hele team wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen.
We zijn bijzonder opgetogen met de mooie reaktie die u voor ons naliet op Tripadvisor.
Gasten plezieren, daar doen we het immers voor.
En als we er ook nog in slagen om dit de realiseren, dan is dit voor ons de kers op de taart.

Warme groeten van het hele Navarra team.

General Manager

Beoordeeld op 16 september 2020

Drie jaar geleden verbleven wij ook in dit hotel in het historisch centrum van Brugge.
Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als bij het ontbijt.
Hotel gelegen binnen loopafstand van de Grote Markt en de voornaamste winkelstraten met de terrasjes, restaurants en andere horeca.
Kamer zeer hygiënisch en met weinig tot geen geluidsoverlast van andere gasten en/of straatverkeer.
Enigst nadeel is de parking (betalend à € 17,00 per dag) welke veel te smal is voor een groot deel van de hedendaagse wagens; verder parkeert men maar in het wildeweg zonder rekening te houden met de reeds geparkeerde wagens.
Tip : ca 100m verder in de Naaldenstraat is er eveneens een (ondergrondse) parking.
Klassehotel met meerdere troeven indien je in Brugge verblijft.

Datum van verblijf: september 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Geachte heer,

In naam van het hele team, wens ik u te bedanken voor het vertrouwen in onze hotelfaciliteiten. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft. U haalt terecht een aantal van onze troeven aan: de vriendelijkheid van de medewerkers, de centrale ligging van ons hotel, de netheid van de kamers en de parkeerfaciliteiten.

Parking in de Brugse binnenstad is schaars.
We willen ons alvast verontschuldigen voor de 'fout-parkeerders' die het de overige gasten niet steeds eenvoudig maakt.
Mocht iedereen haar/zijn kleine steentje bijdragen, dan zou het leven iets mooier ingekleurd kunnen worden, daar heeft u volkomen gelijk in.

Mochten wij u in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn, aarzel in geen geval ons te contacteren. U hoeft in geen geval opnieuw 3 jaar te wachten ..
Ons team staat klaar om u opnieuw te verwelkomen.

Hou het gezond!

Warme groeten uit Brugge.

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Prachtig hotel! Hier valt niets op aan te merken. We hadden een zeer fijn verblijf. Aangename, grote kamer, ruime badkamer, zeer comfortabel bed. Mooi gebouw. Airco werkt ook heel goed, wat nodig was wegens hittegolf! Het hotel is perfect gelegen vlakbij het centrum en heeft een parking. De auto mag ook na uitchecken nog de hele dag blijven staan. Coronaproof zonder hinder ook: een envelop met sleutel en stadsplan lag voor ons klaar, apart bakje voor propere en vuile balpennen om te handtekenen, plastic schermen aan de receptie, iedereen draagt binnen een mondmasker, het zwembad is per half uur te reserveren per gezelschap, het ontbijt wordt aan tafel opgediend met de glimlach, het personeel blijft er allemaal supervriendelijk bij. Wij hadden in maart noodgedwongen moeten annuleren door de lockdown, ook dit verliep vlot en ook nu vlot antwoord op vragen bij reservatie. Klein, fijn tuintje ook, heel rustig met mogelijkheid om buiten iets te drinken van de bar. Wij komen graag nog eens terug en kunnen dit hotel enkel maar aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Geachte mevrouw,

In naam van het hele team, wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen. We hebben ons beste beentje voorgezet. Het zijn inderdaad bizarre tijden. U weete onze inspanningen te apprecieren, en dat juichen we toe. De veiligheid van u en van onze medewerkers krijgt immers onze hoogste prioriteit.

Dat u ons wenst te belonen met een nieuw bezoek aan ons hotel betekent heel veel en beschouwen we als een verdiend schouderklopje om de ingeslagen weg verder te bewandelen. We kijken er nu reeds naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Weet dat u steeds van harte welkom bent.

Warme groeten van ons allemaal.

Hotel Navarra Brugge

Beoordeeld op 10 augustus 2020

De kamer was kraaknet en vrij nieuw, modern. Niets op aan te merken.
Spijtig dat de koffiemachine ontbrak maar dat lag blijkbaar aan corona.
Het zwembad was in orde. Alles was goed geregeld ivm corona.
Enkel het ontbijt was sober. Omdat er geen buffet kan/mag door corona krijg je een schotel aan tafel. Dit was voldoende maar de verscheidenheid was klein en iedere dag hetzelfde. Ze konden gerust wat creatiever zijn voor hetzelfde geld...
Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
De parking vond ik duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Geachte heer,
Geachte mevrouw,

In naam van alle collega's wens ik u persoonlijk bedanken voor het verblijf in ons hotel.
We zijn verheugd te lezen dat u kunt terugblikken op een aangenaam verblijf. Dat u onze inspanningen ter bestrijding van het virus weet te waarderen, doet ons heel veel plezier. Uw en onze veiligheid krijgen immers alle prioriteit.
De wereld is veranderd … laat ons hopen dat we opnieuw naar het 'normale' kunnen overstappen.
We zijn alvast hoopvol!

Hou het gezond!

Weet dat u steeds van harte welkom bent in hotel Navarra.

Warme groeten uit Brugge.