Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 123
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 123
travelup.comUS$ 139
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Hotel Navarra heeft alles om het de bezoeker aangenaam te maken . Gastvrij - dicht bij het centrum - met Parking, zwembad en fitnessruimte.
Je voelt je er ook onmiddellijk thuis dankzij het behulpzame personeel.
Genieten kan je ook van de tuin en de gezellige bar(man)
De kamers zijn functioneel - inloopdouche of bad - tv en vooral netjes.
Vandaaruit kan je echt de stad verkennen!

Datum van verblijf: juli 2021
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Geachte Mevrouw,

In naam van het hele team wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen.
We zijn bijzonder opgetogen met de mooie reaktie die u voor ons naliet op Tripadvisor.
Gasten plezieren, daar doen we het immers voor.
En als we er ook nog in slagen om dit de realiseren, dan is dit voor ons de kers op de taart.

Warme groeten van het hele Navarra team.

General Manager

Beoordeeld op 16 september 2020

Drie jaar geleden verbleven wij ook in dit hotel in het historisch centrum van Brugge.
Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als bij het ontbijt.
Hotel gelegen binnen loopafstand van de Grote Markt en de voornaamste winkelstraten met de terrasjes, restaurants en andere horeca.
Kamer zeer hygiënisch en met weinig tot geen geluidsoverlast van andere gasten en/of straatverkeer.
Enigst nadeel is de parking (betalend à € 17,00 per dag) welke veel te smal is voor een groot deel van de hedendaagse wagens; verder parkeert men maar in het wildeweg zonder rekening te houden met de reeds geparkeerde wagens.
Tip : ca 100m verder in de Naaldenstraat is er eveneens een (ondergrondse) parking.
Klassehotel met meerdere troeven indien je in Brugge verblijft.

Datum van verblijf: september 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Geachte heer,

In naam van het hele team, wens ik u te bedanken voor het vertrouwen in onze hotelfaciliteiten. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft. U haalt terecht een aantal van onze troeven aan: de vriendelijkheid van de medewerkers, de centrale ligging van ons hotel, de netheid van de kamers en de parkeerfaciliteiten.

Parking in de Brugse binnenstad is schaars.
We willen ons alvast verontschuldigen voor de 'fout-parkeerders' die het de overige gasten niet steeds eenvoudig maakt.
Mocht iedereen haar/zijn kleine steentje bijdragen, dan zou het leven iets mooier ingekleurd kunnen worden, daar heeft u volkomen gelijk in.

Mochten wij u in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn, aarzel in geen geval ons te contacteren. U hoeft in geen geval opnieuw 3 jaar te wachten ..
Ons team staat klaar om u opnieuw te verwelkomen.

Hou het gezond!

Warme groeten uit Brugge.

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Prachtig hotel! Hier valt niets op aan te merken. We hadden een zeer fijn verblijf. Aangename, grote kamer, ruime badkamer, zeer comfortabel bed. Mooi gebouw. Airco werkt ook heel goed, wat nodig was wegens hittegolf! Het hotel is perfect gelegen vlakbij het centrum en heeft een parking. De auto mag ook na uitchecken nog de hele dag blijven staan. Coronaproof zonder hinder ook: een envelop met sleutel en stadsplan lag voor ons klaar, apart bakje voor propere en vuile balpennen om te handtekenen, plastic schermen aan de receptie, iedereen draagt binnen een mondmasker, het zwembad is per half uur te reserveren per gezelschap, het ontbijt wordt aan tafel opgediend met de glimlach, het personeel blijft er allemaal supervriendelijk bij. Wij hadden in maart noodgedwongen moeten annuleren door de lockdown, ook dit verliep vlot en ook nu vlot antwoord op vragen bij reservatie. Klein, fijn tuintje ook, heel rustig met mogelijkheid om buiten iets te drinken van de bar. Wij komen graag nog eens terug en kunnen dit hotel enkel maar aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Geachte mevrouw,

In naam van het hele team, wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen. We hebben ons beste beentje voorgezet. Het zijn inderdaad bizarre tijden. U weete onze inspanningen te apprecieren, en dat juichen we toe. De veiligheid van u en van onze medewerkers krijgt immers onze hoogste prioriteit.

Dat u ons wenst te belonen met een nieuw bezoek aan ons hotel betekent heel veel en beschouwen we als een verdiend schouderklopje om de ingeslagen weg verder te bewandelen. We kijken er nu reeds naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Weet dat u steeds van harte welkom bent.

Warme groeten van ons allemaal.

Hotel Navarra Brugge

Beoordeeld op 10 augustus 2020

De kamer was kraaknet en vrij nieuw, modern. Niets op aan te merken.
Spijtig dat de koffiemachine ontbrak maar dat lag blijkbaar aan corona.
Het zwembad was in orde. Alles was goed geregeld ivm corona.
Enkel het ontbijt was sober. Omdat er geen buffet kan/mag door corona krijg je een schotel aan tafel. Dit was voldoende maar de verscheidenheid was klein en iedere dag hetzelfde. Ze konden gerust wat creatiever zijn voor hetzelfde geld...
Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
De parking vond ik duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Geachte heer,
Geachte mevrouw,

In naam van alle collega's wens ik u persoonlijk bedanken voor het verblijf in ons hotel.
We zijn verheugd te lezen dat u kunt terugblikken op een aangenaam verblijf. Dat u onze inspanningen ter bestrijding van het virus weet te waarderen, doet ons heel veel plezier. Uw en onze veiligheid krijgen immers alle prioriteit.
De wereld is veranderd … laat ons hopen dat we opnieuw naar het 'normale' kunnen overstappen.
We zijn alvast hoopvol!

Hou het gezond!

Weet dat u steeds van harte welkom bent in hotel Navarra.

Warme groeten uit Brugge.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging in centrum Brugge, met zwembad en saunaalles dik in orde, ontvangst, kamer,ontbijt, bar. Aanrader! Vriendelijke en warme personeelsledenleuke restaurants in de buurt........dichtbij markt, winkelstraten, zand

Datum van verblijf: februari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Beste gast,

We willen u vooreerst hartelijk bedanken voor het vertrouwen! We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een mooie herinnering zult overhouden aan uw verblijf in ons hotel. De 5* score is een opsteker voor het hele team. Wij doen, elke dag opnieuw, ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen.
Dat u dit weet te apprecieren is voor ons de kers op de taart. Een motivatie om de ingeslagen weg verder te bewandelen. Weet dat u steeds welkom bent!

Warme groeten van ons allemaal.

General Manager
Hotel Navarra Brugge