4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek je een hotel in Brugge dan kan ik je ZEKER Hotel Navarra aanraden.
Alles tiptop geregeld en een zeer goede service.

Ook het zwembad en sauna zijn een fantastiche ervaring geweest.

De roomservice was altijd zeer snel tot bij ons en dat ook met een glimlach.

Kortom een onvergetelijk verblijf

Datum van verblijf: september 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte heer Stefaan S,

In naam van de meer dan 30 enthousiaste collega's, wens ik u te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring met ons te delen. De 5* score is een bevestiging dat we met z'n allen - dag in, dag uit - het beste van onszelf geven zodat alle gasten een mooie herinnering aan hun verblijf overhouden.

Dat het in uw geval 'overgetelijk' geworden is, maakt het nog mooier. Dank u wel voor het vertrouwen.

Warme groeten uit Brugge,

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met perfecte ligging en daarbij nog parking. Op hun website schrijven ze dat indien parking volzet is er een openbare in de buurt is,maar ik heb steeds zonder problemen kunnen parkeren. Iedereen was bijzonder vriendelijk en we hadden kamer 108 die pas volledig gerenoveerd is. Super kamer. Ontbijt perfect met bediening van koffie of thee.

Datum van verblijf: september 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte heer,

Bedankt voor uw mooie beoordeling op Tripadvisor.

Het doet ons deugd om te lezen dat u van uw verblijf in hotel Navarra Brugge genoten heeft.

Onze privéparking is een troef die veel gasten weten te appreciëren alsook onze bediening van koffie of thee aan tafel.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke mensen bij de bar, receptie en ontbijt. Gezellige, propere kamers. Lekker ontbijt. Goede ligging die gemakkelijk bereikbaar is zowel met het openbaarvervoer als te voet. Ik raad zeker Hotel Navarra aan.

Datum van verblijf: februari 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste gast,

Dank u wel voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback op TripAdvisor neer te pennen. Kort, maar krachtig.
De 5* review doet ons heel veel plezier en is een bevestiging dat we de ingeslagen weg verder moeten bewandelen. Ons team geeft alvast het beste van zichzelf, elke dag opnieuw!
Dat u dit weet te waarderen, is voor hen bijzonder waardevol en doet ontzettend veel plezier.

Steeds van harte welkom in Hotel Navarra Brugge.

Fijn weekend,

Vriendelijke groeten.

Algemeen directeur

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Midden in het stadscentrum maar toch een oase van rust!
Prachtige kamers met alle comfort - airco - koffie en theefaciliteiten
Het ontbijt is zalig!
Het personeel zeer klantvriendelijk ingesteld - steeds met een glimlach!
Prijs kwaliteit is prima.
Ook het zwembad kon ons verleiden op een hete zomerdag!
Een hotel om terug te komen !

Datum van verblijf: juli 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Geachte mevrouw,

We willen u heel oprecht bedanken voor de lieve feeback die u voor ons naliet op TripAdvisor.com.
De meer dan 30 enthousiaste collega's doen hun uiterste best om onze gasten dagelijks in de watten te leggen. Dat u dit ook zo ervaren heeft is net als een welgemeend schouderklopje! Dit geeft ons ontzettend veel kracht om het mooie werk ook morgen verder te zetten.

Dank u wel voor het vertrouwen en hopelijk tot binnenkort!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtige plek in een schitterende Vlaamse stad. Ontvangst vriendelijk en professioneel. Strak ingerichte en complete hotelkamer van alle gemakken voorzien.
Ontbijt uitstekend, inclusief een cappuccino of espresso naar keuze.
Een parkeerplek vlak bij de entree maakt het plaatje compleet.
Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Geachte gast,

In naam van alle collega's en mezelf wens ik u oprecht te bedanken voor de mooie feedback die u voor ons naliet op TripAdvisor.com. We geven elke dag het beste van onszelf om onze gasten een overgetelijk verblijf te bieden.
Dat u dit weet te waarderen, vinden wij bijzonder. Meer nog, u denkt er aan om ons hotel aan te bevelen.
Mooier kan niet!

Het zou voor ons een eer zijn om u bij een volgende bezoek aan Brugge opnieuw welkom te mogen heten.
Steeds tot uw dienst.

De meer dan 30 enthousiaste medewerkers van Hotel Navarra groeten u!