Beoordeeld op 27 juli 2018

Aangenaam verrast tijdens een verblijf in dit hotel. Het hotel heeft een eigen betaalde parkeerplaats achter het hotel. De lokatie van het hotel is midden in de stad, de kamer was perfect met een goed bed, airco en een uitstekende badkamer. Ik denk dat er onlangs een renovatie is geweest. De staff is erg vriendelijke en behulpzaam en het ontbijt is super! Minpuntje is wel dat je voor het ontbijt appart moet betalen (18 euro).

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Geachte Heer,

Wij willen u vooreerst bedanken voor het vertrouwen. Tevens zijn we verheugd te lezen dat u mooie herinneringen hebt aan uw verblijf in Brugge en in Hotel Navarra. We waarderen de tijd die u genomen heeft om uw feedback te delen met ons.

We verontschuldigen ons voor het 'minpuntje'. Gezien niet elke gast wenst te genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet, bieden wij de mogelijkheid aan onze gasten om enkel een kamer (room only) te boeken. Zo proberen we tegemoet te komen aan de wensen van 'al' onze gasten. Bij het maken van elke reservering bestaat de mogelijkheid om kamer met of een kamer zonder ontbijt te boeken.
U bent één van de vele gasten die genoten heeft van uw ontbijt. Dat u meteen ook onze ontbijtdames in de bloempjes zet, weten zij bijzonder te waarderen. Dank u wel!

Steeds van harte welkom in Hotel Navarra Brugge.

Beoordeeld op 4 juli 2018

De kamer die we kregen was inderdaad klein, maar niet gehorig. Proper. Fijne badkamer, goed bed. Het zwembad vonden we wat aan de kleine en koude kant om echt een meerwaarde te zijn. Je betaalt wellicht vooral voor de locatie. Rustig, en toch pal in het historische centrum. Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid. Wel opletten met wiebelige tafeltjes!

Datum van verblijf: juli 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Geachte mevrouw,

Dank u wel voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback voor ons na te laten op Tripadvisor.
We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad.

Onze technische dienst heeft intussen de 'wiebelige' tafeltjes opnieuw stabiel gezet ... heel erg bedankt om dit onder onze aandacht te brengen. Een kleine moeite om het comfort van onze gasten te verhogen!

Wij wensen u nog een fijne, zonnige zomer toe!

Warme goeten uit Hotel Navarra Brugge.

Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Gewoon een goed hotel. Hotel ligt mooi centraal t.o.v. Het centrum.
Wij hadden 2 kamers (zelfde type en prijs) geboekt. Er zat wel een groot verschil in de kamers kwa grote.
In 1 kamer was badkamer niet goed schoon, haren in wasbak en wc-bril vies. Dit hebben ze na melding direct opgepakt.
Service in de bar laat iets te wensen over (bar personeel moet soms gezocht worden om iets te kunnen bestellen). De thee was uitgebreid en goed verzorgd (maar daar zijn ook de prijzen naar).
Ontbijt hebben we niet genuttigd want €18,50 p.p.p.d vinden we echt absurt. Er zitten heel veel goede ontbijtgelegenheden op nog geen 5 minuten afstand waar je super kunt ontbijten (zie tripadvisor).
Wat ons tegen viel was dat je €17,- per nacht moest betalen om je auto bij het hotel te kunnen parkeren.
Het hotel bestaat uit heel veel tussen verdiepingen en trappen, hierdoor voelt het aan als een doolhof maar dit geeft ook wel weer sfeer aan het hotel. Aangezien wij iemand bij ons hadden op krukken gaf dit wel een uitdaging. Let dus op als je moeilijk ter been bent en geef dit goed aan bij de reservering anders is het lastig naar je kamer komen.
Het is een goed hotel met een goede ligging, je moet alleen afwegen of je het de kosten waard vindt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Precies hoe het moet zijn. Perfecte service, mooie en propere kamers. Het begint al bij de aankomst. Dit voormalig klooster is werkelijk in top conditie en straalt klasse uit. De ontvangst is vriendelijk en warm. Natuurlijk is de kamer perfect op tijd beschikbaar, zoals het hoort. Leuke jazz bar, met ook daar een super bediening. Veel hotels kunnen hier iets van leren. Eén puntje van kritiek: De koffie in de ontbijtzaal mag naar een hoger niveau worden gebracht. Dit doet echter niets af aan de score die ik toeken aan deze echte aanrader. Proficiat!!

Datum van verblijf: mei 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Geachte heer,

Van harte dank voor de lovende woorden die u voor ons naliet op Tripadvisor.

Het doet ons bijzonder veel plezier te lezen dat u het naar uw zin gehad heeft. We zullen alvast uw feedback delen met onze meer dan 30 enthousiaste medewerkers.

Uw opmerking met betrekking tot de koffie vinden we bijzonder waardevol.
Graag hadden we van u vernomen of u de koffie liever wat sterker had gehad. Of was ze eerder te sterk?
Lag het aan de bonen, of eerder aan de gekozen koffie (espresso, lungo, latte, cappuccino, ...)?
Onze koffieleverancier is 'Koffie Kan', een familiale koffiebranderij gelegen in Wenduine. Het bedrijf is reeds meer dan 40 jaar duurzaam aan het ondernemen met respect voor de koffieboeren en het milieu. Waarden waar ook wij volledig achter staan.
Echter is de smaak van koffie heel persoonlijk en kan deze verschillen van gast tot gast.

We zijn trots op de hoge score! Oprecht dank je wel.

Warme groeten van het hele team,

Beoordeeld op 9 april 2018

Een top hotel met prachtig en schone kamer,
Met alles erop en eraan,
We waren met drie volwassenen een grote familie kamer,
Fantastisch gezellige pianobar, auto op donderdag geparkeerd en op zondag toen we weggingen pas weer gepakt,
Alles op loopafstand, heerlijk gegeten en op Segways door Brugge geweest ,top dagen

Datum van verblijf: april 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Geachte heer Schoen,

In naam van alle medewerkers wens ik u persoonlijk te bedanken voor uw verblijf in ons hotel afgelopen week.
Het doet ons bijzonder veel plezier ‘repeat visitors’ welkom te mogen heten. Zeer geapprecieerd.

Uw feedback is voor ons heel belangrijk en beschouwen we als opbouwende kritiek. Alle lof komt mijn medewerkers toe!
Ik zal de mooie woorden met hen delen, zodat zij overtuigd blijven dat de ingeslagen weg de juiste koers is die we met z’n allen varen.

Weet dat u bij ons steeds van harte welkom bent!
Tot heel binnenkort mischien?

Warme groeten van de meer dan 30 enthousiaste medewerkers van Hotel Navarra.