Inn Brugas
NH Brugge(Brugge)
US$ 144*
US$ 132*
  • Restaurant
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 109*
US$ 92*
  • Zwembad
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 76*
US$ 74*
Zie aanbieding
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 117*
US$ 106*
  • Bar/lounge
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 111*
US$ 223*
US$ 202*
  • Restaurant
21 februari 2015 beoordeeld

Vorige week een overnachting gehad in de prachtige B&B. Deze BB is zeer netjes modern en schoon. Ziet er allemaal top uit, heerlijk ontbijt, schoon. Afstand tot de markt is zeer goed te belopen. Eigenaar geeft bij ontvangst wat tips om in het centrum te bezoeken.

Contact met de eigenaar is koel en zakelijk. Ik kan me voorstellen dat dit voor een bepaald type gast minder is. Voor ons was dit ideaal.

Bed was voor mij helaas wat aan de zachte kant. Dit was echter niet heel erg vervelend.

Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 oktober 2014 beoordeeld

Meestal kies ik voor een B&B voor de persoonlijke en gastvrije aanpak. Dat was bij Inn Brugas niet het geval. We hebben de uitbaters enkel gezien bij aankomst en het betalen. Het contact was vrij koel. Als je houdt van privacy, zit je bij Inn Brugas goed. Als je op zoekt bent naar een gastvrije en persoonlijke overnachting, zoek je beter verder.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
13 augustus 2014 beoordeeld

Samen met mijn vrouw een tweedaags bezoek aan Brugge gebracht. Deze locatie met gratis parkeren voor de deur en 10 minuten lopen naar het centrum trok onze aandacht. Een top keuze, want dit pand is zo netjes afgewerkt, schoon en gastvrij, beter hadden we niet kunnen verwachten.

Kom je met de auto naar Brugge en zoek je comfort en een schone kamer waar de minibar gevuld is met alle lokale bieren tegen kostprijs dan moet je hier zijn!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
21 juli 2014 beoordeeld

We verbleven slechts één nacht in deze B&B, maar het had best wat langer mogen zijn! Alles was perfect verzorgd. Het leek erg nieuw en heel erg netjes. Het ontbijt was heerlijk! Locatie was ook prima, ongeveer 10 minuutjes lopen naar het oude centrum. Zou het iedereen aanraden.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
8 augustus 2011 beoordeeld

Deze BB was een ontdekking, rustig en toch direct in het historische centrum van Brugge. Wat een hondenweer was het, maar des te meer genoten we dan van de sauna waar we lekker ontspanden en onze verregende spieren terug optimaliseerden.
Nette inrichting, niets te kort. Uitbaters zijn vriendelijke mensen en beheersen meerdere wereldtalen, dus ook hier niets dan lof. Een minpuntje: vond ik niet.

• Verbleef: juli 2011, reisde met vrienden