4 weken geleden beoordeeld

goede ligging, centrum Brugge, stille kamers.kleine kamer, zeker de twin bed kamerzéér goed ontbijt, niets dan lof.Spijtig dat bij onze eerste dag de lift buiten werking was (onze kamer op 3de verdieping).

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 november 2018

Een mooi hotel in de stad en toch rustig slapen!
Vanaf hier is alles op wandelafstand!
De ontvangst was perfect en de kamers waren netjes en knus.
Douche en WC waren ook proper.
Het diner was een mooi dagmenu voor een sterke prijs.
Het gebouw zelf straalt rust en gezelligheid uit.
Ook na ons kort stadsbezoek verliep het uit-checken erg vlot!
Sympathieke service!

Kamertip: niks speciaals
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel Ibis Centrum is een fijn hotel aan de rand van het centrum van Brugge. De kamers zijn prima, niet heel ruim maar groot genoeg tijdens een city trip van enkele dagen. De kamer is schoon en van voldoende gemakken voorzien. De ligging is ook goed, vanaf het hotel loop je zo naar de toeristische attracties.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

Top hotel, lekker ontbijt, goede ligging om de stad te bezoeken. Heel tevreden van de ligging kamer omdat we een bongobon hadden, bij sommige hotels daardoor slechte ligging wat kamer betreft.Het enige minpunt dan misschien : weinig keuze wat het diner betreft.

Kamertip: waren gelegen langs binnenkoer, heel rustig
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Kamer en badkamer,zeer proper . Niets op aan te merken. Ontbijt ,Kamer en badkamer zeer proper . De avond van onze aankomst hebben we niets kunnen eten in resto van hotel volgens een medewerker volzet terwijl er toch noch een paar tafels vrij waren ?,,Ontbijt de donderdag morgen pfff zeker geen 15 Euro waard en zeer chaotisch, spijtig ,

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com