Beoordeeld op 23 september 2018

Top hotel, lekker ontbijt, goede ligging om de stad te bezoeken. Heel tevreden van de ligging kamer omdat we een bongobon hadden, bij sommige hotels daardoor slechte ligging wat kamer betreft.Het enige minpunt dan misschien : weinig keuze wat het diner betreft.

Kamertip: waren gelegen langs binnenkoer, heel rustig
  • Verbleef: september 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 september 2018

Kamer en badkamer,zeer proper . Niets op aan te merken. Ontbijt ,Kamer en badkamer zeer proper . De avond van onze aankomst hebben we niets kunnen eten in resto van hotel volgens een medewerker volzet terwijl er toch noch een paar tafels vrij waren ?,,Ontbijt de donderdag morgen pfff zeker geen 15 Euro waard en zeer chaotisch, spijtig ,

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een ideale ligging. Het historisch centrum is nog geen 20-30 minuten lopen. De parkeergarage zit naast het hotel en kost nog geen 9 euro voor 24 uur. Kamers zijn niet heel groot, maar hebben alles.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Voor de tweede keer Ibis Brugge Centrum bezocht (eerste keer in 2016 en dit jaar (2018) opnieuw) en nog steeds erg tevreden. We zijn drie dagen, twee nachten gebleven en aan een kamer in het ibis hotel heb je dan echt genoeg! Er is een lekker, schoon bed. De kamer en badkamer zijn netjes en schoon en precies wat je nodig hebt. We hadden aan het begin problemen met onze kaart van de kamer, deze deed het niet. Maar wij werden erg goed geholpen en het bleek aan een update van het systeem te liggen.

Het personeel is ontzettend behulpzaam en aardig. Tijdens onze laatste dag in Brugge moesten wij voor 12:00 uitchecken, maar konden wij onze bagage wel in het hotel laten staan en dit de gehele dag komen ophalen. Ideaal! Want op die manier hoefde wij niet met onze bagage door de stad te lopen terwijl we nog wat laatste dingen bezochten.

Bij binnenkomst krijg je ook een plattegrond van de stad, erg handig voor het opzoeken van bezienswaardigheden! Ook krijg je een discount kaart, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt (ik geloof dat je 0,50 korting krijgt).

Kamertip: Je hebt kamers die uitkijken op het binnenplein, dat is gunstig voor een goede nachtrust.
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Prima gelegen hotel op wandelafstand van het centrum. Vriendelijk onthaal. Boeking gebeurd via Bongo-bon. Kleine kamer op de 4e verdieping, wel rustig gelegen aan de achterzijde met zicht over de stad. Netheid van de kamer kon beter, ook tijdens het verblijf. Poetsen werd beperkt tot het opmaken van het bed. Aan één kant van het bed nauwelijks plaats om uit je bed te stappen. Airco op de kamer, maar die had het begeven de laatste dag. Bed was ok. Zeer uitgebreid ontbijt maar redelijk "industrieel": elke dag netjes hetzelfde en afbakbroodjes. Ok maar geen surplus. Voor die prijs per overnachting zou ik iets meer verwachten.