Beoordeeld op 5 december 2019

Het hotel ligt centraal in Brugge, de auto kan in de parkeergarage en alles is verder te voet te bereiken. Jammer is dat er geen restaurant is, maar alleen een kleine kaart op aanvraag. Weliswaar zijn er veel restaurants direct in de buurt, maar na een vermoeiende dag zou het fijn zijn om in het hotel te eten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste gast, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We danken u van harte voor deze score en vinden het heel fijn dat we hebben bijdragen tot een geslaagd verblijf in Brugge. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Het team van NOVOTEL BRUGGE CENTRUM.

Beoordeeld op 24 november 2019

Hele goede ontvangst. Kamer zoals het hoort bij Novotel en een goed ontbijt. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. De parkeergarage is ideaal en betaalbaar. Samengevat: ideaal voor een citytrip.

Beoordeeld op 14 november 2019

Reserveren online makkelijk geregeld, ook online inchecken ging gemakkelijk.
Ligt mooi in het centrum, bij aankomst alles goed en snel geregeld.
Ontbijt besteld en meegenomen naar de kamer.
snel uitchecken is ook ideaal.

Beoordeeld op 13 november 2019

Ideale ligging van het hotel, vriendelijk personeel (zowel poetspersoneel, als aan bar of aan receptie), rustig kunnen slapen, lekker ontbijt (alles is aanwezig). Hotelkamer was zeer netjes! Kortom, een echte aanrader!

Beoordeeld op 9 oktober 2019

De ligging is perfecte, goede service, goed ontbijt, alleen maar positief. Online inchecken was ook perfect. Vind alleen de kartonnen bekertjes op de kamer wat armoedig. Ook de kussens lagen niet lekker.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Het team van NOVOTEL BRUGGE CENTRUM.