Beoordeeld op 19 september 2018

verbleven twee nachten in dit hotel dat pal in het centrum van de stad gelegen is. een publieke parking maar direct aansluiting gevende aan het hotel is zeker een plus punt.
mooie, ruime en propere kamers met afzonderlijk toilet. uitstekende bedden. prijs voor het onbijt is 20 euro, misschien wat overdreven voor mensen die zich kunnen behelpen met continentaal ontbijt, doch verschillende zaken in de buurt bieden dit in verschillende formules aan

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer goed hotel dichtbij centrum , parking er juist naast , perfect ontbijt , en zeer vriendelijk personeel : Propere kamers alles aanwezig , bar ideaal om nog iets te dinken na het bezoek aan BRugge : een echte aanrader !!!!

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Voor herhaling vatbaar. Zeer mooi stukje Brugge. Alles vlot bereikbaar van hotel uit. Komen zeker terug naar Novotel Brugge bij volgend verblijf. Alleen al voor het ontbijt. Zeer uitgebreid. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Prachtig verblijf

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 18 augustus 2018

Eten was goed, personeel heel aardig, kamer schoon,....maar ze moeten,
nog een hoop leren wat betreft het verhuren aan mindervaliden en wat daarbij komt kijken.

Want hoe komt een mindervalide in een bad om te douchen?...niet dus ik had een probleem.
Ook was de kamer heel klein en met een rolstoel was het behelpen.

Ik had een premium kamer met twee losse bedden en extra een sofa bed geboekt
maar op aanraden van een hotel medewerker omdat ik niet wist dat er ook mindervalide kamers waren die hadden ze achter de hand vertelde hij en omdat er alleen een verschil was met de badkamer/toilet nam ik die met alle gevolgen van dien.

Ook het bed was slecht, en bij aankomst voor twee personen kregen wij 1 flesje
water en voor 1 persoon douche spullen.
Ook hieruit blijkt dat men zich vooraf niet verdiept in de gasten die komen.

En uit de boven staande verhalen maakte ik nu, op een meneer of mevrouw
had dit zelfde probleem meegemaakt ...notabene een paar weken eerder.
jammer, bij Novotel leert men niet van fouten.

Verbleef: augustus 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Rustig gelegen hotel in het centrum van de stad. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Ontbijt prima in orde. Netheid van de kamers en het hotel waren in orde maar de infrastructuur is wel aan enige vernieuwing toe.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie