Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer goed hotel dichtbij centrum , parking er juist naast , perfect ontbijt , en zeer vriendelijk personeel : Propere kamers alles aanwezig , bar ideaal om nog iets te dinken na het bezoek aan BRugge : een echte aanrader !!!!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Beste Klant, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in NOVOTEL BRUGGE CENTRUM erg op prijs en zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 30 augustus 2018

Voor herhaling vatbaar. Zeer mooi stukje Brugge. Alles vlot bereikbaar van hotel uit. Komen zeker terug naar Novotel Brugge bij volgend verblijf. Alleen al voor het ontbijt. Zeer uitgebreid. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Prachtig verblijf

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 18 augustus 2018

Eten was goed, personeel heel aardig, kamer schoon,....maar ze moeten,
nog een hoop leren wat betreft het verhuren aan mindervaliden en wat daarbij komt kijken.

Want hoe komt een mindervalide in een bad om te douchen?...niet dus ik had een probleem.
Ook was de kamer heel klein en met een rolstoel was het behelpen.

Ik had een premium kamer met twee losse bedden en extra een sofa bed geboekt
maar op aanraden van een hotel medewerker omdat ik niet wist dat er ook mindervalide kamers waren die hadden ze achter de hand vertelde hij en omdat er alleen een verschil was met de badkamer/toilet nam ik die met alle gevolgen van dien.

Ook het bed was slecht, en bij aankomst voor twee personen kregen wij 1 flesje
water en voor 1 persoon douche spullen.
Ook hieruit blijkt dat men zich vooraf niet verdiept in de gasten die komen.

En uit de boven staande verhalen maakte ik nu, op een meneer of mevrouw
had dit zelfde probleem meegemaakt ...notabene een paar weken eerder.
jammer, bij Novotel leert men niet van fouten.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Rustig gelegen hotel in het centrum van de stad. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Ontbijt prima in orde. Netheid van de kamers en het hotel waren in orde maar de infrastructuur is wel aan enige vernieuwing toe.

Datum van verblijf: juli 2018

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend 2 nachten in novotel Brugge centrum geslapen. Prima hotel, erg fijn dat er een zwembadje is. Schoon hotel en schone kamers. De service is ook prima. Midden in het centrum van Brugge. Zeker een aanrader dus!

Datum van verblijf: juli 2018