Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Super hotel voor een aantrekkelijk prijs. Goeie locatie op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Brugge. Grenst aan gezellig plein. Ook het ontbijt was boven verwachting. Alles vers en divers. Ook met de Corona maatregelen werd goed rekening gehouden. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2020
Dominique Poelvoorde, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste gast
Wij danken u hartelijk voor de fijne commentaar die wij mochten ontvangen na uw verblijf en zijn verheugd te horen dat u genoten heeft.
Met vriendelijke groet.
Dominique Poelvoorde.

Beoordeeld op 16 juli 2020

Ik verblijf regelmatig in NH-hotels anders zou ik geen Goldmember zijn. Nu was het een beetje aanpassen. Minibar leeg en geen espresso toestel op de kamer (maar dat zal wel een gevolg zijn van het coronavirus). Voor de rest zoals altijd vriendelijke en behulpzame mensen op alle niveaus.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste gast
Eerst en vooral onze dank voor uw trouw aan NH Hotel Group.
Wij danken u hartelijk voor de fijne commentaar en kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, goed coronaproof ontbijt, vriendelijke medewerkers, goede bedden en schone kamers. Locatie is perfect.
Parkeergarage dichtbij. Wel 2x verkeerd gereden om in de parkeergarage de komen, maar daar kan het hotel niets aan doen.
Kamer rook wat muf bij binnenkomst.
Hier en daar zijn er wel wat dingen aan vervanging toe bv vloerbedekking in de openbare ruimte, vlekken op sanitair enz.
Maar echt een prima hotel en goede prijs!

Beste gast
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen de positieve commentaren en de gemaakte suggesties.

Beoordeeld op 3 juli 2020

We zouden eerst naar Duitsland gaan maar omdat we allebei een beter idee hadden bij Belgie hebben we dit hotel geboekt voor 3 nachtjes.
Uiteraard zeer spannend want hoe zouden we ontvangen worden na de coronatijd en welke maatregelen waren er precies getroffen.
We waren er een aantal jaar geleden al geweest met kerst maar toen hadden we een ge-upgrade kamer.
Wij kunnen zeggen dat ze dit in NH Brugge zeer netjes hebben opgepikt. Van ontvangst tot afscheid. Bij binnenkomst netjes je handen desinfecteren (spul stonk wel een beetje maar alles voor de veiligheid uiteraard) Bij de liften: eerst handen desinfecteren. Zowel bij het in en uit gaan. Netjes. We hadden nu een standaardkamer en die verschilde wel van onze vorige luxere kamer. Ons advies aan het hotel zou ook zijn. Geef alle kamers een upgrade maar ik kan mij goed voorstellen dat het nu even roeien met de riemen is. Hopelijk komt het hotel deze klap van de afgelopen maanden goed te boven.
Kamer was wel superschoon. Het ontbijtbuffet was ook aangepast, broodjes in zakjes, beleg apart verpakt op schaaltjes, extra ruimte, heel goed allemaal en niks te klagen.
De eerste nacht hadden we een slap kussen, bij de receptie de volgende dag gelijk gevraagd of we een hardere kussen konden krijgen en dit was in een piep geregeld. TV op de kamer had een goede kwaliteit. Kortom, wij zijn tevreden, zouden zeker terugkomen.

Kamertip: Kies voor een geupgrade kamer.

Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Dikke 9 ze zijn net open na de Corona !! En ze hebben echt super der best gedaan .
Iedereen was erg vriendelijk , t ontbijt was super !
Ook ligging perfect ,je zit overal erg dicht bij .
Ook helpen ze je overal bij als je vragen hebt .
Gr uit Brabant

Datum van verblijf: juni 2020
Dominique P, Quality Coordinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Beste gast

Wij danken u hartelijk voor de fijne commentaar die wij mochten ontvangen en zijn verheugd te horen dat u genoten heeft.

Met vriendelijke groet.

Quality Coordinqtor