Beoordeeld op 19 september 2018

1°. Service:
- receptie: vlot, vriendelijk, efficiënt onthaal. De receptionist vraagt je meteen de prijs van het verblijf en 50 euro voor mogelijke extra's te garanderen via creditcard.
- schoonmaak: uitstekende service, badkamer zeer proper.
- ontbijtbuffet: kamernummer dient medegedeeld, buffet wordt goed bevoorraad, tafels vlug afgeruimd, nette ontbijtruimte.
2°. Kamer 514:
- zeer groot tweepersoonsbed, goede matras.
- 2 nachttafels met lade en extra bergruimte en lamp erboven.
- salon: 2 zetels, tafel en staanlamp.
- bureau, TV, minibar, 3 laden, thee- en koffiefaciliteiten, meubel voor koffers.
- badkamer: lavabo, haardroger, bad, verzorgingsproducten.
- kast met kapstokken en kluis.
- vasttapijt.
3°. Locatie: ideaal vlakbij het toeristische centrum.
4°. Voorzieningen: bar, restaurant, gearomatiseerd water gratis voor de klanten aan de receptie. Ontbijtbuffet: koffieautomaten ( goede kwaliteit van koffie) en verschillende soorten thee + ontbijtkoeken + afgebakken broodjes ( neem echter het verse brood dat je zelf moet snijden= uitstekend) + ruime keuze aan vers fruit + eieren/spek/ worstjes + verschillende kaassoorten en soorten charcuterie + ontbijtgranen + fruitsappen + Chaudfontaine...
5°. Wij logeerden al in verschillende hotels in Brugge maar dit hotel is het beste waar we in Brugge al in verbleven. Wat mij meest beviel waren de zeer ruime kamer en het heerlijke ontbijtbuffet

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de uitgebreide tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de vele positieve commentaren in verband met de service, de locatie en de verschillende afdelingen zoals de kamer, de bar en het restaurant.

Het doet ons uiteraard heel veel plezier om dit te lezen en we zullen dit zeker delen met alle collega's.

Wij zien er naar uit om u opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.

Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, de kamers zijn ietwat gedateerd. De gangen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Voor parkeren is parkeergarage 't Zand ideaal, wel even goed opletten op de borden om deze te vinden. De straten rondom het hotel zijn blijkbaar nogal gewijzigd qua rijrichting, Googlemaps bras bracht ons vlakbij het hotel, maar net niet helemaal. WiFi matig van snelheid, ontbijtbuffet uitstekend.

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2018

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de gemaakte suggesties en de positieve commentaren in verband met de parking en het ontbijt.
Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten bij NH Brugge in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 11 augustus 2018

geweldig hotel eten en ontbijt buffet goed je komt niets tekort , zeer vriendelijk en bekwaam personeel ,top weekend gehad , goede kamers netjes en schoon op loop afstand van t centrum en bij de markt , parkeren ook vlakbij

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2018

Beste gast,

Eerst en vooral onze dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de fijne commentaren in verband met het ontbijt, het personeel, de locatie, de parking en de kamer.

Wij zien er er naar uit om u opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.

Met vriendelijke groet,,

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ruime, schone kamer met prima bedden. Zeker met deze hitte was de goede airco zeer welkom. Vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer uitgebreid en alles werd steeds vers aangevuld. Parkeergarage vlakbij. Je loopt zo het centrum in, met de historische gebouwen en terrasjes. Dit hotel is ons zeer goed bevallen!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2018

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de positieve commentaren in verband met de kamer, het personeel en het ontbijt.
Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij NH Brugge in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi bij ‘t Zand en je loopt daarvandaan in 10 minuten naar de markt. Dus dat zit goed.
Maar verder was mijn ervaring niet zo goed.
We werden in een kamer op de bovenste verdieping gezet. Een wandpaneel kwam naar voren, overal zaten vlekken op de muur en het plafond en de deur klemde zo, dat je hem enkel met een harde klap open of dicht kreeg. (leuk voor de buren..)
Maar de airco was het grootste probleem. Hij loeide zó hard, dat het leek of er een machine in de kamer stond te draaien, maar de kamer werd er niet koeler van. Na een gesprekje aan de receptie kwam er iemand voor ‘service’. Hij had een ventilator bij zich en een flesje water. Daar er gingen we niet mee akkoord. Dus weer naar de receptie. Daar werd ons voor de tweede nacht een andere kamer beloofd, maar de eerste nacht zat het hotel vol en kon er niet geschoven worden. Daarvoor zou er een korting komen. Daar hebben we serieus 3 keer om moeten vragen...terugbellen lukte hun niet echt, zo blijkt.
De korting werd 20%. Een schijntje naar mijn mening.
Oh en de nieuwe kamer was groter....maar daar een scheur in de vitrage, versleten vloerbedekking en een slechte douche.
Ik boekte NH om verwend te worden. Ik hoopte op luxe. Maar NH heeft echt afgedaan.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018

Beste gast,

Wij danken u voor de gemaakte reservering en vertrouwen in ons hotel. Het spijt ons ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en danken u voor uw commentaren en suggesties aangaande een aantal zaken die voor verbetering vatbaar zijn.