Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.638)
Beoordelingen filteren
2.639 resultaten
Waardering van reizigers
905
1.180
371
131
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
905
1.180
371
131
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 2.639 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juli 2018

Uitstekend hotelverblijf zoals in Frankfurt/D, Dusseldorf/D en Brugge/B we zullen graag terug keren.
We wensen iedereen zo'n hotelverblijf en willen meer informatie over andere NH hotels in Europa voor latere vakantie verblijf.

  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Ingemar G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique P, Front Office Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank om ons hotel te beoordelen en de positieve commentaren. Wij zien er naar uit om u opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.
Met vriendelijke groeten,
Dominique Poelvoorde
Quality Coördinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Matig ontvangst, kamers met achterstallig onderhoud, douche waar bijna geen water uitkomt! Kamer vergeten schoon te maken??? En als kers op de taart een totaal liefdeloos en smakeloos ontbijt! We moeten nog 1 nacht maar dit is zeker de laatste NH hotel overnachting.

Verbleef: juli 2018
Bedank Adri B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique P, Front Office Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Beste gast,
Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en uw nuttige feedback. Het spijt ons om te horen dat uw verblijf niet naar wens was en verontschuldigen ons daarvoor. Er werden stappen ondernomen met de genoemde afdelingen om de gemaakte fouten te vermijden.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coördinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 mei 2018

Zeer goed hotel, grote ruime kamers.
Badkamer was schoon en fris.
Uitstekend locatie midden in het centrum.
Ontbijt was uitstekend en veel keus.
Parkeren op een steenworp afstand van het hotel (ondergronds).
€8,70 per dag.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank gar-mic27
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste gast,

Eerst en vooral danken wij u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de lovende woorden in verband met de kamers, de badkamer, de locatie, het ontbijt en de parkeermogelijkheden.

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen begroeten bij NH Brugge.

Met vriendelijke groet,

Dominique Poelvoorde

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 mei 2018

Ik heb inmiddels in de nodige NH-hotels overnacht, maar ik moet helaas zeggen dat NH Brugge qua inrichting wel het meest gedateerd is. Je stapt hier echt een andere tijd binnen. Het meubilair, behang maar vooral ook de badkamer zien en kleurloos en gedateerd uit.

Goede punten? Dat zijn er zeker wel hoor; het heerlijke en grote bed. Kinderbedje werd ook kosteloos geleverd. Vriendelijke bediening en bovenal de goede ligging van het hotel. Van hieruit loop je zo het centrum in en ben je dicht in de buurt van 'alle' bezienswaardigheden.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank barryseasons
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Beste gast,

Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de positieve commentaren in verband met de service, de bedden en de ligging.

Ook de gemaakte suggesties zijn zeer nuttig voor onze dagelijkse werking.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij NH Brugge.

Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coördinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2018

Dit was de perfecte uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge. Op een uper lokatie. Het heeft erg vriendelijk personeel. Een lekker en zeer uitgebreid ontbijt buffet. Echt een aanrader voor iedereen die Brugge wil verkennen.

  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank ellybecker
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens L, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Beste gast,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de mooie score die u gaf op lokatie, personeel en restaurant.

Wij zullen deze commentaren delen met onze medewerkers en hopen u uiteraard opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.

Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coördinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken