Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
  • Zwembad
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
11 mei 2018 beoordeeld

Ik heb inmiddels in de nodige NH-hotels overnacht, maar ik moet helaas zeggen dat NH Brugge qua inrichting wel het meest gedateerd is. Je stapt hier echt een andere tijd binnen. Het meubilair, behang maar vooral ook de badkamer zien en kleurloos en gedateerd uit.

Goede punten? Dat zijn er zeker wel hoor; het heerlijke en grote bed. Kinderbedje werd ook kosteloos geleverd. Vriendelijke bediening en bovenal de goede ligging van het hotel. Van hieruit loop je zo het centrum in en ben je dicht in de buurt van 'alle' bezienswaardigheden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Dominique P, Quality Coördinator van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Beste gast,

Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de positieve commentaren in verband met de service, de bedden en de ligging.

Ook de gemaakte suggesties zijn zeer nuttig voor onze dagelijkse werking.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij NH Brugge.

20 april 2018 beoordeeld

Dit was de perfecte uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge. Op een uper lokatie. Het heeft erg vriendelijk personeel. Een lekker en zeer uitgebreid ontbijt buffet. Echt een aanrader voor iedereen die Brugge wil verkennen.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jens L, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Beste gast,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de mooie score die u gaf op lokatie, personeel en restaurant.

Wij zullen deze commentaren delen met onze medewerkers en hopen u uiteraard opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.

11 april 2018 beoordeeld

De kamer moet dringend opgefrist worden. Meubels passen niet bij elkaar. Deuren hebben in jaren geen verf gezien.
Verlichting ondermaats.
Prijs kamer te duur voor wat het is.
Geen controle bij binnengaan van eetzaal, m.a.w. van op straat kan iedereen (met wat lef) gewoon binnenstappen en ontbijten zonder te betalen !!!

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jens L, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Beste gast,

Eerst en vooral bedanken wij u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen. Onze welgemeende excuses voor de ongemakken die u ondervond tijdens uw verblijf. De gemaakte suggesties zullen we zeker gebruiken om de tekortkomingen in onze organisatie te verbeteren.

3 april 2018 beoordeeld

mooie kamer, uitstekend ontbijt, vriendelijke service !!! ons weekend in Brugge was helemaal TOP in NH Hotel ! Kamers zijn prima in orde, goede bedden, ruime kamers. Ook het ontbijt biedt héél veel variatie. Wij komen zeker terug naar dit hotel

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jens L, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2018

Beste gast,

Wij danken u van harte voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de lovende commentaren in verband met de kamer, de service en het ontbijt.

Uiteraard hopen wij u in de nabije toekomst opnieuw te mogen begroeten bij NH Brugge.

22 maart 2018 beoordeeld

Eigenlijk wil ik een 3 geven, maar de service en het ontbijt maken heel veel goed, waardoor het een 4 is.
Het hotel is ideaal gelegen, maar de parking die ze aanbevelen, daar stonden lange files en die was volzet. We hebben ons geparkeerd op een pleintje.
Het hotel is in lijn met wat Brugge is, authentiek. Maar ook ontzettend verouderd. Je kan daar nog enigszins doorheen kijken, maar de kamer moet dan wel in orde zijn.
We hadden een superior room geboekt. De kamer, daar bladerde op sommige plaatsen de verf van de muur. De badkamer, hoewel heel mooi, was veel te klein en de kraan lekte. De juiste temperatuur vinden was ook geen gemak.
Maar ontvangst aan de receptie was op en top in orde, zeer vriendelijk. Ik vroeg 's avond in de bar een verse fruitsap en die heb ik niet gekregen. Hij was niet vers geperst. De fruitsap aan het ontbijt was dat wel.
Wat onze nacht behoorlijk slecht maakte en daar kan het hotel niet aan doen, was het koppel in de kamer naast ons. Die hebben met zéér kleine tussenpozen, een hele nacht aan het roepen en tieren geweest tegen elkaar. Tot 's morgens na het ontbijt.
Het ontbijt was zeer lekker, maar de organisatie in de ontbijtruimte daar kan nog aan gewerkt worden.
Neem in het hotel de tijd om naar de prachtige kunst aan de muren te kijken en rond te kijken naar alles wat er staat. Het is geschiedenis.
Nog een tip voor het hotel: zorg dat je schermen in de lift werken, waar je reclame op draait. Het komt niet over dat je een heel weekend op niet-werkende schermen met foutmeldingen moet kijken.
Uitchecken ging heel vlot en was alweer zeer vriendelijk.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Jens L, General Manager van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2018

Beste gast,
Eerst en vooral wil ik u bedanken voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen. en de lovende commentaren over de locatie en de vriendelijkheid van de receptie medewerkers.
De opmerkingen en de suggesties die u gaf in verband met de kamer, de bar, het ontbijt en de schermen in de lift nemen we zeker mee in een actieplan uitgewerkt door onze housekeeping, technische dienst en restaurantverantwoordelijke.
Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen ontmoeten bij NH Brugge.
Quality coödinator