Beoordeeld op 26 juli 2020

Zeer fijn en sfeervol, romantisch hotel in het hart van Brugge. Letterlijk om de hoek van alle karakteristieke bekende plekken in Brugge. Hele knusse kamers die soms bijna verstopt lijken in het hotel. Trappetje op, trappetje af... Het hotel is niet groot, maar daardoor zeker niet minder. Een aanrader. Het personeel is echt supervriendelijk en uitermate behulpzaam. Echt top. Ontbijt was prima met bubbels en vitamine. Kom je 's avonds terug,cdan raden wij aan om nog even wat te drinken of te babbelen met de vriendelijke nachtconciërge. Kies bijvoorbeeld de Pand cocktail... Mede door al het bovenstaande een fantastische ervaring in een betoverende stad. Ondanks de moeilijke tijd waarin we zitten. Chapeau!

Datum van verblijf: juli 2020
Katelijne Haelters, General Manager van Pand Hotel Small Luxury Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste Claudio,

Allereerst willen we u bedanken voor uw keuze om bij ons te blijven hier in het Pand Hotel. We zijn echt heel dankbaar voor uw steun en ook voor uw geweldige recensie.

Onze medewerkers zijn zo blij om terug te zijn en uw opmerkingen over hun vriendelijkheid betekenen op dit moment echt veel.

We hopen echt dat u snel weer terugkomt en nog geniet van een cocktail bij ons.

Vriendelijke groeten

Het Pand Hotel Management Team
Tel: +3250340666
E-mail: info@pandhotel.com

** Neem contact met ons op voor onze exclusieve tarieven en aanbiedingen die alleen beschikbaar zijn voor onze gasten die rechtstreeks bij ons boeken in het hotel. We helpen u ook graag met speciale vereisten of kamerverzoeken die u heeft en kijken er naar uit van u te horen **

Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Samen met vrienden en familie een fantastisch weekend gehad. Het hotel was prachtig, knus, chique, schoon, gastvrij en met een heerlijk ontbijt. De ontvangst was aller vriendelijkst en aan al onze wensen was voldaan. Vooraf heel fijn contact gehad om dit weekend te kunnen organiseren. Wij komen zeker terug! Dikke aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
Pandhotel, General Manager van Pand Hotel Small Luxury Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Laura,
Hartelijk bedankt voor deze leuke review !
We vonden het heel fijn dat u ons hotel hebt gekozen om met familie en vrienden een speciale verjaardag te vieren. Ik geef uw comments door aan het hele team. Ze zullen hier heel erg blij mee zijn.
We zien ernaar uit om u in de toekomst nog te mogen verwelkomen !
Vriendelijke groeten,
Katelijne Haelters

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel in rustige straat in hartje Brugge. Luxe en sfeervol ingericht. De hotelkamer is prima, van alle gemakken voorzien. Ook hier merk je dat ze net dat beetje extra hebben. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is ook een dikke 10!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019

Hotel heeft een uitstekende ligging. Zeer vriendelijk personeel.
Wij hadden een charme+ kamer geboekt. Deze kamer had een bubbelbad en was gezellig ingericht.
Het ontbijt was top. Wij werden aan tafel bediend en kregen er ook een glaasje champagne bij. Zeker aan aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 januari 2019

Wij hebben hier 1 overnachting gehad om een verjaardag te vieren. We hadden extra's gereserveerd: taart, bloemen, pralines, alles erop en eraan. Dit stond allemaal netjes klaar bij aankomst. We kregen ook nog complementaire champagne op kamer. We hadden een Junior Suite op de 4de verdieping. De kamer was niet groot, maar zeer luxueus ingericht en voorzien van alle comfort. Personeel is er super vriendelijk en ze deden echt alle moeite om ons verblijf perfect te laten verlopen. Het interieur is prachtig en alles tip top in orde. Ontbijt was erg lekker en goed verzorgd. Ligging is erg centraal en toch erg rustig. Gemakkelijk te vinden en een openbare parking vlakbij. Wij hadden zelf een parkeerplaats van het hotel gehuurd. We hebben geen slecht woord te zeggen; het was een droomverblijf.

Datum van verblijf: januari 2019