aenjvand

Uitstekend

5,0 van 5 bollen25 mei 2024 beoordeeld
Zeer goed hotel en restaurant. Absoluut aan te bevelen. Locatie in het centrum van Brugge. Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Het was een top ervaring.
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 weken geleden
Hartelijk dank voor uw geweldige review!
We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
0.1 km van Hotel Heritage - Relais & Chateaux
  • ibis Budget
1.5 km van Hotel Heritage - Relais & Chateaux
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 30 januari 2024 via mobiele applicatie

Het beste verblijf dat ik ooit heb meegemaakt. Een lekker, vers, uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker het geld waard, meer zelfs. Het team heeft er alles aan gedaan om ons verblijf buitengewoon te maken. De kamer was groot, luxueus en heel schoon. Grote badkamer.

Kamertip: Valet parking beschikbaar, super dichtbij het centrum, uitstekende service
Datum van verblijf: januari 2024
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Bedankt voor uw fantastische beoordeling!
We zijn verheugd te horen dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons.
Het doet ons goed te weten dat u genoten heeft van ons heerlijke, verse en uitgebreide ontbijtbuffet.
Ons team streeft er altijd naar om uw verblijf buitengewoon te maken en het doet ons veel plezier dat we daarin geslaagd zijn.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 11 maart 2023

Super ervaring, super lekker gegeten en een onvergetelijk verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar. In restaurant houden ze rekening met je voorkeur. Super vriendelijk personeel in restaurant en hotel...

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2023

Bedankt voor uw geweldige review!
We zijn blij om te horen dat u een super ervaring heeft gehad en dat u hebt genoten van het heerlijke eten en uw verblijf onvergetelijk was.
Het is geweldig om te horen dat ons restaurant Le Mystique rekening hield met uw voorkeuren en dat ons team vriendelijk was tijdens uw verblijf in zowel het restaurant als het hotel.
We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 5 januari 2023

Super nachtje weg personeel vriendelijk hygiëne was erg goed massage was wat soft voor dat geld en we wilden graag in het restaurant eten maar dat was niet meer mogelijk dat zou wat meer voor de gasten open gesteld moeten worden voor de rest was het super

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn blij om te horen dat u een leuk verblijf had en dat het personeel vriendelijk was en de hygiëne goed was.

We betreuren het echter te horen dat de massage misschien niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed.

Wat betreft het restaurant, het spijt ons te horen dat dit niet meer mogelijk was tijdens uw verblijf.
We adviseren en communiceren steeds dat het restaurant op voorhand moet gereserveerd worden daar het aantal plaatsen beperkt is. We proberen dit in de toekomst nog beter te communiceren.

Bedankt voor uw opmerkingen en we hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Mvg

Beoordeeld op 30 oktober 2022

Totaal genieten! Vriendelijk en zeer bekwaam personeel. Heerlijk eten en een geweldige sfeer. Echt een aanrader om tot het uiterste heerlijk verwend te worden. Enige nadeel voor ons was dat er te vroeg de vuilniswagen door de straat reed. Maar ja, daar staat wel de perfecte ligging om heerlijk te genieten van stadswandelingen door het centrum van het schitterende Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Geachte heer Van Veen,
Bedankt voor uw mooie review, maar we zijn dan ook vooral blij dat jullie volop genoten hebben van jullie verblijf.
Jammer dat jullie 's morgens ongewenst werden gewekt door een vuilniswagen. Daar hebben we jammer genoeg geen controle over, al hebben we de betrokken dienst wél al gevraagd om niet te vroeg hun ronde te doen en de nachtrust van zowel de hotelgasten maar ook de bewoners te respecteren.
We hopen jullie dan ook binnenkort terug te mogen verwelkomen voor een nieuwe "Heritage" ervaring.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 26 april 2022

Enkel maar superlativen
Prachtig interieur!
Alles zéér verzorgd,de toiletten ook!

Top kwaliteit!
Top bediening!
Fantastische sfeer!
Dit was een unieke ervaring en voor herhaling vatbaar!
een meerwaarde voor Brugge

Datum van verblijf: april 2022
Hotel Heritage, Overig van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Geachte NickyM344,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! Het doet ons een plezier te lezen dat jullie er zo van genoten hebben. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij kijken al uit naar u volgende bezoek aan Hotel Heritage.

Met vriendelijke groeten,
Elise Lobbens | Guest Relations