Beoordeeld op 10 januari 2020 via mobiele applicatie

Voor mij is het de tweede keer dat ik verblijf in dit hotel/tijdmachine. Je waant je in de 19e eeuw als gast van een aristocratische familie.
Super elegante setting en sfeer. Het ontbijt is zeer de moeite waard. Erg attent personeel. Wij hebben ontzettend genoten van de bar en de open haard.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel H, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste ad250875

Het is ontzettend fijn dat u al een tweede maal voor Hotel Heritage gekozen heeft voor uw verblijf in Brugge.

Wij willen u graag bedanken om deze ervaring te delen op Tripadvisor en het is ons een waar genoegen te lezen dat u de sfeer, het decor en ons team zo weet te waarderen.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend verblijf bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle en het hele Heritage-team

Beoordeeld op 11 september 2019

Super mooi karaktervol hotel met supervriendelijk personeel en prima bediening en gastvrijheid .
Beste ontbijt ooit geserveerd in een statige kamer in het oude herenhuis . Tevens ook hier weer een pluim voor de bediening . Kamers ook mooi ingericht met alle technische snufjes voorzien met behoud van karakter passend bij dit gebouw en deze mooie stad .
Een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Een prachtig hotel midden in Brugge! Een feest om hier te logeren, alle aandacht voor ons. Handgeschreven welkomstkaartje en vers fruit als welkom. Ondanks het feit dat onze kamer niet erg groot was was alles met zorg ingericht, het geheel was mooi verzorgd en straald aandacht en oog voor detail uit. Alle dagen opgemaakte bedden met een chocolaatje en welterusten kaartje, heerlijke handdoeken, ochtendjas en slippers, nespresso voor een fijn bakje koffie, luxe doucheproducten.
In de ochtend een briefje onder de deur met de weervoorspelling. Het ontbijt is onvergetelijk en laat naast de fantastische producten en persoonlijke aandacht alles vergeten wat tot nu toe op al onze reizen de revue is gepasseerd: een absolute aanrader! Je zou er uren kunnen zitten om van de ambiance en de heerlijke producten te kunnen genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

Heel eenvoudig kon niet beter, alles ok , vriendelijk, gedienstig, uiterst net, perfect, minste wens werd dadelijk uitgevoerd, werd met al mijn gezondsheidsbeperkingen rekening gehouden, eventuele problemen werden zelfs voorkomen

Datum van verblijf: september 2018
JohanCreytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Bedankt voor uw bezoek en zijn dan ook heel tevreden dat u genoten heeft van uw verblijf.
we kijken dan ook uit om u snel terug te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 25 november 2018

super vriendelijke ontvangst, mooie nette kamers, aan alles voorzien.
Ontbijt uitstekend en zeer uitgebreid verzorgt door Eugene !
gewoon super hotel, bij een volgend bezoek aan Brugge komen we zeker terug !

net buiten de markt dus super ligging (doch rustig) prachtig gebouw en top personeel

Datum van verblijf: november 2018