“Lekkere keuken”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere keuken. Vers bereide tartaar is een aanrader . Het restaurant heeft een gezellige drukte. Buitenterras is ook leuk zitten. Vriendelijke bediening door serveerster. Baas kan vriendelijker zijn.

Datum van bezoek: mei 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond er geweest .
De asperges gegeten ,ze waren overheerlijk.
Her vlees chateau briand was heerlijk.
Ook de dessert chocolade mousse was top.
Het decor ,is Franse stijl en heeft een gevoel van warmte en rust.
De eigenaar was er ook en leidde het bomvolle restaurant in perfecte banen .

Datum van bezoek: mei 2018
10 maart 2018 beoordeeld

Eten : degelijke kwaliteit, voldoende maar iets té "stationsbuffet-achtig" geserveerd
Dranken :ruime drankenkaart en de geproefde wijn was goed
Personeel : vriendelijk maar té gehaast om gemoedelijk over te komen
Sfeer : authentieke "brasserie sfeer" ... die een beetje onderhoud wenst
Prijzen : iets té duur voor "het geboden etablissement
SAMENGEVAT : 7,5 / 10 ... maar wel 'n 8/10 voor ' t eten

3 maart 2018 beoordeeld

Ietwat formeel restaurant als het gaat om inrichting en bediening (we zijn wat 'losser' gewend in Brugge), maar wat een geweldige kwaliteit rundvlees! We kiezen een driegangenmenu dat bestaat uit Carpaccio, biefstuk en 'een dessert.' Niet echt creatief, maar dat ligt aan mij en mijn vriendin en zeker niet aan de kaart, want die kent vele, mooie gerechten. We zijn enigszins gehaast, daar we de volgende ochtend om vijf uur in de auto moeten zitten, dus kiezen het snelst bereide menu.
Achteraf een geweldige keuze, want de carpaccio hier is voor ons beiden de lekkerste ooit gegeten en de biefstuk één van de meest secuur naar wens gegaarde. Ik wil hem nagenoeg rauw van binnen, mijn vriendin wenst hem toch iets gaarder. Aanvankelijk denk ik dat de kok er geen verstand van heeft, want als ik de biefstuk aansnijd is het vlees me veel te gaar, gelukkig is de biefstuk aan de overkant van de tafel 'veel te rauw.' De borden zijn verkeerd neergezet, wat uiteraard kan gebeuren, daar er van buiten nauwelijks te zien is hoe het vlees gegaard is.
Mijn vriendin en ik vinden de biefstuk perfect.
Met zoete desserts hebben wij niet veel en een kaasplank is geen optie, dus we kiezen een Irish Coffee. Deze lijkt wat laag in zijn whiskygehalte, maar is zeker niet verkeerd.

28 februari 2018 beoordeeld

Dit was niet ons eerste bezoek aan Brasserie Raymond dat wij een goede middenklasse vinden. Dit keer hadden wij echter een paar ernstige bedenkingen. € 18 voor een karaf witte wijn vinden wij gewoon te duur. Men had ook vergeten de bijhorende frietjes erbij te serveren. Toen wij bij het afrekenen de ober hierop attent maakten repliceerde hij "Ge had ze maar moeten vragen hé"

Reizigers die Brasserie Raymond bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Raymond geweest? Deel je ervaringen!