“Aangenaam tafelen”

Eethuis Aubergine
Geclassificeerd als nr. 622 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de pasta als de pizza's waren verzorgd en lekker. De service was vlot en de huiswijn is top! Rustig en aangenaam tafelen!

Datum van bezoek: september 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan eten met 2 koppels en 3 kindjes. De 3 kindjes en 1 volwassene hadden een spaghetti gegeten welke er een uurtje later terug bij iedereen is uitgekomen.. Gebeld en enkel excuses gekregen. Vriendelijk personeel wel, maar dit zou niet mogen.

Datum van bezoek: juli 2019
Aubergine_Mgmt, Owner van Eethuis Aubergine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Hello, thank you for this fèedback. I am really sorry for your experience. We try hard to focus on quality. And then again my most cencere aplogy. I would like to welcome you back on another occasion to try our food.

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch gebruikt, en goed ontvangen door vriendelijke gastheer. Voorin het restaurant (waar wij zaten) is de ambiance ok. Achterin de zaak is het ronduit ongezellig. Wij hadden hier een matige pizza en een slechte salade waar zand in zat. Prijs kwaliteit is zwaar onder de maat!

Datum van bezoek: februari 2019
Aubergine_Mgmt, Owner van Eethuis Aubergine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Hi,

interesting and amusing... intertaining...

So where u sat it was "ok" .... but in the back where u did not sit it was not cozy... hummm but u actually did not sit in the back so it was "ok" , or maybe not.

Anyway, thanks for the feedback and please next time also dont sit in the back. ;-)

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker wilt eten en niet lang wilt wachten dan is dit de plek!!! Chapeau aan de bediening ze waren heel vriendelijk zeer aangenaam...zeker een aanrader ik kom zeker nog terug

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gisteravond gaan eten. Hadden door de dag al van alles gesnoept dus geen trek in een duur chique restaurant. Wat waren wij aangenaam verrast. Super aardige bediening en heerlijk eten. Ik herken de reviews van magnetron en niet vers dan ook echt niet. Eigenaar zeer aardige man, in voor een praatje net als zijn dochter en de andere medewerkers. Kortom aanrader en wij zouden zeker terug komen!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Eethuis Aubergine bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Eethuis Aubergine geweest? Deel je ervaringen!