“Vreselijk toeristenvalstrik schandalig”

Eethuis Aubergine
Geclassificeerd als nr. 634 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Europees
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger was dit eethuis ons stekje om lekkere salades en andere lekkerheden te eten. Nu is dit over genomen en de salades zijn niet meer vers. Salade word niet meer gewassen. De kip komt uit plastieken dozen. De groenten zijn niet vers. Wij kwamen met grotere honger van tafel of we binnen gingen. Heb er 54euro betaald voor 2 salades en 1 pannini. De rekening wou ik meedoen. Maar kreeg de kans niet bij de betaling werd de rekening weggenomen. Zo wist ik heel goed dat dit een toeristenvalstrik was. Schandalig!

Datum van bezoek: oktober 2018
Aubergine_Mgmt, Eigenaar van Eethuis Aubergine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Hi Mr. K,
R u kidding?
Your review is not at all in line with our recent track record. I know we all have good and bad days but this must have been a really bad one .... your review is so out of place that I will not bother further. Next time please be a bit mor ballanced and constructive; it is also not necessary to lash out with false accusations. I know it is an opinion but please lets not make this distructive. Give me something I can work with...., what you say does not relate to us!!!!

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig om eventjes te gaan lunchen maar dat is het dan ook.
Bestek was niet schoon geen (papieren) handdoeken op de toiletten (op?)
Eten was absoluut niet slecht en de prijs kwaliteit was ook goed.
Bediening was aardig.
Dus met de hiervoor genoemde minpuntjes toch nog geschikt om een keer langs te gaan.

Datum van bezoek: juni 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk ontvangen door de gastheer bij het afhalen van een menu via de app ‘toogoodtogo’. Thx!

Datum van bezoek: mei 2018
12 april 2018 beoordeeld

We aten van de suggesties de penne met kip, prei en currysaus en de tortelini met spinazie en ricotta met tomatensaus. Van de gewone kaart een penne bolognaise, een pizza hawai en een kleine spaghetti bolognaise voor een kind (stond niet op de kaart, maar alles was mogelijk).
Zeer vriendelijke bediening. Het eten was best lekker. De porties waren niet te groot dus een voorgerecht of dessert is een aanrader.
Geen kinderstoel of kinderkaart maar ons kind was wel welkom en kon kleine porties van volwassenengerechten krijgen.
Ik zou er opnieuw gaan.

Datum van bezoek: april 2018
18 december 2017 beoordeeld

Klantonvriendelijk. Veel te duur voor wat je maar op je bord krijgt. Croque hawaï besteld: halve ananasring, 2 blaadjes salade, 1/4 tomaat en een beetje wortelen. Ondermaats! Dergelijk etablissement moet leven van toeristen, want niemand komt ooit nog terug! Spijtig dat een dergelijke zaak bestaat! Hier komen we nooit meer terug!

Datum van bezoek: december 2017
Aubergine_Mgmt, Owner van Eethuis Aubergine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Good!

Reizigers die Eethuis Aubergine bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Eethuis Aubergine geweest? Deel je ervaringen!